شایسته عسگریان در
0

تخفیف های باورنکردنی نمایندگی‌های پوشاک در کیش !

تخفیف های باورنکردنی نمایندگی‌های پوشاک در کیش !

تخفیف های باورنکردنی نمایندگی زارا در کیش

مراکز خرید کیش

برای خرید در کیش مراکز خرید متعددی وجود دارد که مسافران برای خرید می توانند به آن ها مراجعه کنند. برخی از این مراکز خرید تقریبا ارزان قیمت تر بوده و می توانید اجناس با قیمت های مناسب و کیفیت تقریبا خوب خریداری کنید. از جمله مراکز خرید ارزان کیش می توان به بازار پانیذ کیش، بازار مروارید کیش، بازار ونوس کیش و غیره اشاره کرد.

اما تعدادی از مراکز خرید کیش هستند که بسیار لوکس بوده و بیشتر در زمینه فروش کالاهای برند و گران قیمت فعالیت می کنند. مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید دامون، مرکز خرید سارینا و زیتون از بهترین مراکز خرید کیش محسوب می شوند که در آن ها بیشتر برندهای معتبر در این مراکز خرید شعبه دارند. در ادامه نمایندگی برندهای معروف پوشاک در کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

نمایندگی زارا در کیش

برند زارا یکی از معروف ترین برندهای خارجی پوشاک است که در ۸۸ کشور دنیا دارای نمایندگی است. یکی از نمایندگی های این برند در مرکز خرید پردیس ۲ کیش قرار دارد که گردشگران تور کیش می توانند در سفرشان به این جزیره به مرکز خرید پردیس مراجعه کرده و از محصولات این برند خریداری کنید.

آدرس نمایندگی زارا در کیش

مرکز خرید پردیس ۲، طبقه همکف.

نمایندگی بنتون در کیش

بینتون یک برند معروف ایتالیایی پوشاک است که محصولات آن در سراسر دنیا معروف بوده و در جای جای دنیا دارای نمایندگی می باشد. محصولات این برند شامل لباس زنانه، لباس مردانه، لباس بچگانه و لباس زیر است. یکی از فروشگاه هایی که در زمینه عرضه محصولات برند بنتون فعالیت دارد، در جزیره کیش ایران و در مرکز خرید دامون آن قرار دارد. اگر به همراه خانواده و برای خرید به جزیره کیش سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه بنتون حتما سر بزنید.

آدرس نمایندگی بنتون در کیش

مرکز خرید دامون، شماره ۱۶ و ۱۷٫

نمایندگی برشکا در کیش

برشکا نیز از جمله برندهای معروف اسپانیایی است که در زمینه تولید و عرضه انواع پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری فعالیت کرده و در سطح دنیا بیش از ۱۰۰۰ شعبه دارد. یکی از فروشگاه های این برند در ایران و در جزیره کیش قرار دارد که همه روزه در حال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. در ادامه آدرس دقیق فروشگاه این برند را در اختیارتان قرار می دهیم:

آدرس نمایندگی برشکا در کیش

مرکز خرید پردیس ۲، طبقه اول، پلاک ۱۳A.

نمایندگی منگو در کیش

منگو یکی از معروف ترین برندهایی است که بیش از ۳۰ سال در زمینه تولید و فروش پوشاک فعالیت کرده و امروزه در سراسر جهان بیش از ۲ هزار فروشگاه دارد. این برند در ایران نیز یک نمایندگی دارد که در ادامه اطلاعات تماس آن را در اختیار علاقمندان قرار می دهیم.

آدرس نمایندگی منگو در کیش

کیش، پاساژ پردیس، مرکز خرید پردیس ۱٫

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۶۱۲۳٫

  • کاربران عزیز توجه داشته باشند که هیچ یک از فروشگاه های ذکر شده، نمایندگی رسمی این برندها در ایران نیستند.

فصل حراج در کیش

خرید ارزان در کیش یکی از اهداف اکثر قریب به اتفاق گردشگران در سفرشان به این جزیره است. اگر شما هم می خواهید برنامه سفرتان را با بهترین زمان حراج های کیش مطابقت دهید، باید قبل از هر چیز زمان این حراج ها و درصد تخفیفی که عایدتان میشود را در نظر بگیرید.

در جزیره کیش، در فصل های کم گردشگر انواع کالاها از لباس گرفته تا لوازم خانگی تخفیف می خورند. گردشگران تور کیش نوروز ۹۹ در ۶ ماه اول سال، بعد از ایام نوروز تقریبا اوایل اردیبهشت فصل حراج در کیش آغاز می شود و تخفیف ها تا آخر خرداد ماه ادامه دارد.

۶ ماه دوم سال یعنی از اوایل مهر، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تا اواسط آذر کالاها و همچنین محصولات برند زارا همراه با درصدی تخفیف به فروش می رسد. همچنین توجه داشته باشید که در فصل تابستان و در بازه کوتاهی از تیر ماه به خاطر برگزاری جشنواره های تابستانه کالاها کمی شامل تخفیف می شوند.

از کیش چی بخریم؟

در دو دهه اخیر هدف بسیاری از مسافران برای سفر به کیش علاوه بر استفاده از تفریحات متنوع و مهیج آن، خرید کردن است. اما در واقع سوالی که شاید برای اکثر مسافران پیش خواهد آمد این است که چه محصولاتی در کیش ارزش خرید کردن دارند و به عبارتی از کیش چی بخرم؟

پوشاک زنانه و مردانه در پاساژهای معتبر: کیش یکی وارد از وارد کننده های کالاهای درجه یک در حوزه پوشاک و لباس مردانه، زنانه و بچگانه است و به دلیل موقعیت اقتصادی منطقه آزاد، در این جزیره لباس های خارجی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود. کاربران عزیز توجه داشته باشند که خرید لباس مجلسی در کیش نیز بسیار ایده خوبی بوده و می توانید لباس های بسیار مناسبی برای خرید پیدا کنید.

چی تو کیش ارزونه؟

در چند سال گذشته کیش به ارزانی و خریدهای عمده و قیمت مناسب شهرت داشته است و بسیاری از مسافران به هوای ارزانی اجناس، نسبت به خرید تور کیش اقدام می کنند، اما باید بدانید که امروزه دیگر شرایط خرید در کیش کاملا تغییر کرده و از خریدهای زیر قیمت خبری نیست. اما هنوز کالاهایی هستند قیمت آن ها در کیش به نسبت ارزان تر از تهران است. به طور مثال خرید شکلات، قهوه، بیسکوئیت، عطر و ادکلن های اصل، پتو و رو تختی، کتونی های مارک و غیره را به گردشگران عزیز پیشنهاد می کنیم.

حراجی های کیش

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که در جزیره کیش، مراکز خرید و بازارهای زیادی وجود دارد و اگر قصد خرید از کیش را دارید و می خواهید از حراجی ها و بازارهای تخفیف دار آن خرید کنید در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

بازار عربهای کیش

بازار عرب های کیش یا صفین کیش یکی از قدیمی ترین و البته سنتی ترین بازارهای کیش است. این بازار دارای ۷۰ غرفه است که بیشتر فروشندگاه آن ها عرب زبان عستند. قیمت مناسب و ارزانی اجناس در این بازار، باعث محبوبیت آن در میان دوستادارن خرید در کیش شده است. تنوع کالا در این جزیره بسیار بالا بوده و شما می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، اسباب بازی و غیره را در آن پیدا کرده و خریداری نمایید.

آدرس بازار عربهای کیش: کیش، بلوار پیامبر، در نزدیکی بازار پارس خلیج.

بازار زیتون کیش

مرکز خرید زیتون یکی دیگر از مراکز خرید ارزان کیش است. این بازار حدود ۵۲۰۰ متر زیر بنا داشته و شامل ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. در این بازار انواع محصولات ارزان قیمت از قبیل لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، روسری، لوازم خانگی، لباس زیر و اسباب بازی به فروش می رسد.

آدرس بازار زیتون کیش: جزیره کیش، بلوار ساحل در نزدیکی هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ.

بازار مریم کیش

اگر قصد خرید ارزان در کیش را دارید، حتما در سفرتان به بازار مریم نیز سر بزنید. در این بازار انواع اجناس با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه های مختلف کالا کیف و کفش، لباس، مواد غذایی، سوغاتی و غیر می باشد.

آدرس بازار مریم کیش: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :