chadmin در
0

هر آنچه باید در مورد بوتاکس مو بدانید + پیشنهاد خرید

هر آنچه باید در مورد بوتاکس مو بدانید + پیشنهاد خرید

وقتی صحبت از بوتاکس به میان می‌آید ذهن اکثر افراد به سمت از بین بردن چین و چروک می‌رود. درست است که بوتاکس یکی از روش‌های نوین و بسیار محبوب برای از بین بردن چین و چروک صورت است اما آیا درباره بوتاکس مخصوص مو چیزی شنیده‌اید؟ برای آشنایی با بوتاکس مو و اطلاعات کامل درباره آن با چی بپوشم همراه شوید.

همانطور که می‌دانید با بالا رفتن سن، از میزان حجم پر پشت مو کاسته می‌شود و آسیب دیدگی مو یا جریان الکتریسیته در میان موها بیشتر دیده می‌شود. درست مانند صورت که با بالا رفتن سن دچار آسیب دیدگی بیشتر می‌شود موهای انسان نیز ضعیف‌تر و آسیب پذیرتر می‌شود و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد. به همین جهت محصول جدید در بازار دیده شده است به نام بوتاکس مخصوص موها که به شما کمک می‌کند بتوانید دوباره نرمی و لطافت موهای خود را به دست آورید و چهره‌ای زیبا با موهای جذاب داشته باشید.

 

بوتاکس مو حاوی چه موادی است؟

همانطور که می‌دانید یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده محصولات بوتاکس، سم بتولینوم است اما این عنصر هرگز در محصول بوتاکس مخصوص مو وجود ندارد. درست است که نام آن بوتاکس است اما با ترکیبات دیگری که در آن موجود است شبیه به بوتاکس عمل می‌کند از این رو نام محصول را بوتاکس مو نام‌گذاری کرده‌اند. همانطور که می‌دانید محصولات بوتاکس پوست با ریلکس کردن ماهیچه‌های صورت و نرم کردن پوست، آن را شفاف و صاف می‌کنند. دقیقا همین عمل را در محصولات بوتاکس مخصوص مو شما می‌توانید مشاهده کنید به این صورت که این محصول با دارا داشتن ترکیبات خاص تار موها را نرم کرده و موجب حجیم کردن مو می‌شود.

بوتاکس مو حاوی چه موادی است؟

عملکرد محصولات بوتاکس مخصوص مو چگونه است؟

استفاده از انواع محصولات بوتاکس مخصوص مو به عنوان یک روش درمانی بسیار عمیق شناخته شده‌اند که به کمک یک فیلر مخصوص پوشش کاملی بر روی فیبرهای مو ایجاد می‌کند. این فیلر می‌تواند موادی مانند کراتین باشد که موجب نرم شدن مو نیز می‌شود. در روش درمانی بوتاکس کردن مو، ریشه مو کاملا تقویت می‌شود و اگر موهای شما شکسته یا بسیار نازک باشد دوباره ترمیم می‌شود تا استحکام بیشتری داشته باشد.

ترکیبات موجود در محصولات بوتاکس مخصوص مو بسته به نوع محصول و برند سازنده آن متفات است. به طور مثال محصول بسیار معروف بوتاکس مو به نام L’Oreal، حاوی ترکیباتی به نام Inntra-Cylane است که موجب می‌شود الیاف مو نرم شود و ظاهر موهای شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد. یکی دیگر از محصولات پر طرفدار به نام بوتاکس Majestic حاوی ترکیبات بسیار متنوعی از جمله: روغن خاویار، ترکیبات BONT- L peptide، ویتامین B-5، ویتامین‌های گروه E و کلاژن است که برای ترمیم مو فوق‌العاده تاثیرگذار است.

عملکرد محصولات بوتاکس مخصوص مو چگونه است؟

چه کسانی باید از بوتاکس برای مو استفاده کنند؟

کسانی که با مشکلات مختلف مربوط به مو از جمله موخوره، کم حجمی مو، آسیب دیدگی مو، موهای مجعد و ریشه مو ضعیف( ریزش مو) درگیر هستند بهتر است از محصولات بوتاکس مخصوص مو استفاده کنند. علاوه بر این از مزایای بسیار خوب محصول بوتاکس مخصوص مو این است که تمام افراد با هر جنس مو می‌توانند از آن استفاده کنند تا موهای خود را ترمیم و تقویت کنند.

 

 

چه کسانی باید از بوتاکس برای مو استفاده کنند؟

روش استفاده از بوتاکس مو چیست؟

برخلاف محصولات بوتاکس که به صورت تزریقی برای پوست استفاده می‌شود، محصولات بوتاکس مخصوص مو تزریقی نیستند و شما به صورت کاملا مستقیم می‌توانید از آن استفاده کنید. نحوه استفاده از این محصولات نیز ساده است و شما می‌توانید این کار را در خانه یا در سالن‌های آرایشی انجام دهید.

چگونه از محصولات بوتاکس مخصوص مو استفاده کنیم؟

محصول بوتاکس مخصوص مو شبیه به شامپو است و برای استفاده از آن ابتدا مقداری از آن را مانند شامپو بر روی پوست سر خود زده و با حرکات دورانی ماساژ دهید. پس از ماساژ دادن ماده بوتاکس بر روی ریشه مو، مقدار دیگری را بر روی ساقه مو تا پایین بزنید و خوب ماساژ دهید تا تمام سطح مو شما را بپوشاند. به طور معمول ۲۰ تا ۹۰ دقیقه برای جذب بوتاکس زمان کافی است. پس از آن می‌توانید موهای خود را بشویید. تاثیر شگفت انگیز این محصول را شما بلافاصله می‌توانید بر روی موهای خود احساس کنید.

چگونه از محصولات بوتاکس مخصوص مو استفاده کنیم؟

البته ناگفته نماند که برخی از آرایشگران بدون شستشو موها را خشک می‌کنند اما برخی دیگر که ترجیح می‌دهند موها را با اتو مو خشک و حالت دهند قبل از آن موها را می‌شویند.

چگونه از محصولات بوتاکس مخصوص مو استفاده کنیم؟

مدت زمان تاثیر بوتاکس بر روی مو چقدر است؟

قطعا میزان تاثیر و مدت زمانی که این دسته محصولات می‌توانند بر روی موهای شما باقی بگذارند به برند و کیفیت آن بستگی دارد. از این رو پیشنهاد می‌دهیم از برندهای با کیفیت استفاده کنید. اما به طور کلی میزان ماندگاری تاثیر بوتاکس بر روی مو بین ۲ تا ۴ ماه برآورد شده است که نسبت به نگهداری مو بعد از بوتاکس نیز ممکن است متغیر باشد.

 

 

مدت زمان تاثیر بوتاکس بر روی مو چقدر است؟

آیا روش بوتاکس مو بی خطر است؟

روش بوتاکس کردن مو یک روش کاملا بی خطر و اثبات شده برای ترمیم موهای آسیب دیده است اما در کنار ممکن است برای افرادی که مبتلا به بیماری‌های پوستی هستند و یا پوست بسیار حساسی دارند عوارض حساسیت‌زا داشته باشد در نتیجه اگر جز دسته این افراد هستید می‌توانید از تماس این مواد با پوست خودداری کنید.

آیا روش بوتاکس کردن مو بی خطر است؟

بوتاکس یا کراتین مو: کدام بهتر است؟

همانطور که می‌دانید یکی از ترکیبات اصلی موجود در محصولات کراتین مخصوص مو، فرمالدئید است که موجب صاف کردن و نرم کردن موهای مجعد و آسیب دیده می‌شود. با وجود عملکرد خوب این ماده برخی از متخصصین پوست بر این عقیده هستند که فرمالدئید موجب بروز سرطان می‌شود از این رو با وجود به صرفه بودن هزینه کراتینه مو و مدت زمان بیشتر آن بهتر است بوتاکس را جایگزین آن کنید.

 

 

سخن آخر

رسیدگی به مو یکی از مواردی است که برای داشتن ظاهری زیبا و سلامت فردی بسیار مهم است. داشتن موهای آسیب دیده و بسیار ضعیف علاوه بر ایجاد ظاهری ناآرایسته موجب کاهش اعتماد به نفس در فرد نیز می‌شود در نتیجه بهتر است که از روش‌های بسیار خوب و با استفاده از محصولات با کیفیت سلامت دوباره موهای خود را به دست آوریم. بوتاکس نیز جز دسته روش‌های درمانی و زیبایی است که زیبایی و آرایستگی به چهره شما می‌بخشد.

 

 

مطالب مرتبط:

خواص روغن آرگان برای زیبایی پوست و مو + پیشنهاد خرید

چگونه موهایی مثل راپونزل داشته باشم؟ (راز راپونزل شدن)

در منزل اسپری نرم کننده و ضد گره مو بسازید!

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :