المیرا فلاحیان در
2,694

بهترین عطرهای بهاری را بشناسید

بهترین عطرهای بهاری را بشناسید

برندهای شناخته شده ابتدای هر فصل، عطرهای جدیدی را مناسب آن فصل معرفی می‌کنند. در این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین عطرهای بهاری که از محبوبیت زیادی برخوردارند، معرفی کنیم. پس در ادامه با چی بپوشم همراه باشید.

ادوپرفیوم مارک جکوبز مدل  Daisy Eau So Intense

بهترین عطرهای بهاری

بدون شک یکی از بهترین عطرهای مناسب فصل بهار، ادوپرفیوم زنانه مارک جکوبز مدل دیزی او سو اینتنس، با رایحه غالب میوه و شیرینی می‌باشد. نت‌های ابتدایی این عطر پرطرفدار، توت‌فرنگی و ترنج است. نت میانی آن، عسل بوده و در نت‌های پایانی با عطر خزه و وانیل همراه است.

ادوپرفیوم بایردو مدل  Mixed Emotions

بهترین عطرهای بهاری

اگر به عطرهایی که رایحه چوب دارند علاقه‌مندید، این مدل عطر بهترین گزینه بهاری برای شماست. بایردو برند شناخته شده‌ای در حوزه تولید عطر است که به تازگی مدل میکسد ایموشن را روانه بازار کرده است. نت آغازی این عطر یونیسکس، انگور فرنگی سیاه بوده، نت میانی آن چای و نت پایانی آن پاپیروس می‌باشد.

ادوپرفیوم جیمی چو مدل  I WANT CHOO

بهترین عطرهای بهاری

این عطر در سال 2020 روانه بازار گشت و سریعا مورد محبوبیت قرار گرفت. رایحه این عطر گرم و شیرین می‌باشد و همین رایحه سبب گشته که آی وانت چو، انتخاب مناسبی برای فصل بهار باشد. نت ابتدایی این عطر زنانه، هلو و نارنگی می‌باشد. نت میانی آن لیلیوم بوده و نت پایانی آن، وانیل است.

ادوپرفیوم تام فورد مدل  Tubereuse Nue

بهترین عطرهای بهاری

ادوپرفیوم توبرز نویی هم برای آقایان و هم برای بانوان گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. تام فورد این عطر را در سال 2021 روانه بازار نمود. ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار بالاست و رایحه آن بهاری می‌باشد. نت ابتدایی این عطر، گل سوسن و فلفل بوده، نت میانی آن کاکائو و نت پایانی آن، مشک و عود می‌باشد.

ادوپرفیوم جورجیو آرمانی مدل Si intense

بهترین عطرهای بهاری

این عطر برای کسانی مناسب است که به رایحه‌های گرم و شیرین علاقه دارند. ادوپرفیوم زنانه Si intense محصولی مدرن با رایحه مدیترانه‌ای است. نت آغازین این عطر انگور سیاه و ماندارین می‌باشد و در قلب آن، رایحه گل رز و بهار نارنج وجود دارد. نت پایانی آن نیز رایحه نعناع هندی و وانیل می‌باشد.

ادوتویلت لاکوست مدل  L.12.12 Pour Elle Sparkling

بهترین عطرهای بهاری

این عطر به دلیل داشتن رایحه‌ای پشمک مانند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این عطر در سال 2012 روانه بازار شد و رایحه تند و شیرین آن، انتخاب مناسبی برای فصل بهار می‌باشد. این عطر زنانه با رایحه سیب قرمز آغاز می‌شود. سپس به رایحه پشمک رسیده و با رایحه مشک و چوب کشمیر به پایان می‌رسد.

ادوپرفیوم دیور مدل  Sauvage

بهترین عطرهای بهاری

این عطر را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه بهاری بدانیم. ماندگاری و پخش بوی این عطر از دیور بسیار بالاست و همین موضوع محبوبیت آن را دوچندان می‌کند. نت آغازین این عطر، ترنج و فلفل بوده، نت میانی آن عطر اسطوخودوس و نت پایانی آن، عطر سدر می‌باشد.

ادوپرفیوم کوکو شنل مدل  Mademoiselle Intense

بهترین عطرهای بهاری

محبوبیت عطرهای کوکو شنل غیر قابل انکار است. این مدل عطر در سال 2018 روانه بازار گردید و به سرعت مورد استقبال قرار گرفت. رایحه خنک و ملایم مادمازل اینتس سبب گشته که در لیست بهترین عطرهای بهاری قرار گیرد. نت آغازین این عطر، ترنج بوده، نت میانی آن گل رز و نت انتهایی آن، وانیل و نعناع است.

نویسنده: المیرا فلاحیان



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :