پردیس بختیاری در
0

با جدیدترین مدل‌های کیف زنانه آشنا شوید

با جدیدترین مدل‌های کیف زنانه آشنا شوید

برندهای مشهور جهان برای هر فصل کلکسیون های جدیدی را روانه بازار می کنند. کیف دستی نیز یکی از اکسسوری های جدانشدنی استایل خانم هاست. اگر شما هم دوست دارید که برای پاییز ۲۰۱۹ استایلی به روز و جذاب داشته باشید، می توانید از طرح و رنگ های جدید کیف دستی که به تازگی روانه بازار شده، تهیه کنید. در ادامه مطلب با جدیدترین مدل های کیف دستی زنانه آشنا شوید.

کیف باریک و بلند

برخلاف کیف های بزرگی که در سالهای اخیر مد شد، امسال کیف های باریک و کوچک جایشان را به آنها داده اند. اگر به عکس های سوپرمدل هایی چون بلا حدید و کندال جنر نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آنها کیف های دستی کوچکی را به دست دارند. این کیف ها به خاطر سبک مدرنی که دارند، ظاهر شما را به روز می کند. برای ست کردن لباس هایتان با این مدل کیف، بهتر است که سبک مینیمالیست یا ساده را انتخاب کنید.

مدل باکسی

این مدل کیف ها که حالتی جعبه ای شکل دارند، ما را یاد مدهای دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی می اندازند. از آنجا که سبک این مدل کیف کلاسیک بوده، بنابراین باید با استایل تان همخوانی داشته باشد. از این رو گزینه مناسبی برای مصرف روزانه نبوده و بهتر است که آن را با لباس های رسمی تان ست کنید. شما می توانید علاوه بر مدل های ساده، مدل های طرحدار آن را نیز انتخاب کنید و به استایل تان جذابیت دهید.

 

کیف پشمی

یکی از کیف هایی که مخصوص فصل های سرد سال طراحی شده، کیف های کرکی، پشمی یا مخملی می باشند. به دلیل بافت این کیف ها، شما با گرفتن آنها در دست احساس گرمای بیشتری خواهید کرد. خوبی این مدل کیف ها آن است که در رنگ های مختلف از طرح های حیوانی گرفته تا رنگ های جیغ و خنثی تولید شده اند و شما می توانید با توجه به استایل تان یکی را انتخاب کنید. فقط بهتر است که آنها را در روزهای بارانی به دست نگیرید زیرا ممکن است که بر اثر خیس شدن بافت خود را از دست دهند.

دبل کیف

یکی از ترندهای کیف دستی زنانه امسال که شاید برایتان عجیب باشد، این مدل کیف دبل است. از آنجا که خانم ها در کیف شان جا برای وسایل کم می آورند، این مدل کیف می تواند به دادشان برسد.  برندهایی چون فندی و ژیوانشی از برندهایی هستند که این طرح را در کلکسیون پاییزه خود معرفی کردند. طراحی این کیف ها به گونه ای بوده که یکی از کیف ها بزرگ و کیف دیگر کوچک تر، که به عنوان کیف پول استفاده می شود، می باشد.

کیف دسته زنجیری

شاید با خودتان بگویید که کیف های دسته زنجیری همیشه روی مد بودند اما تفاوتی که این کیف های پاییزه با مدل های قبلی دارند در سایز زنجیرشان است. دیگر خبری از زنجیرهای باریک نیست، بلکه زنجیرهای پهن و بزرگ تر و به رنگ طلایی، جایشان را به مدل های قبلی دادند. از آنجا که زنجیر این مدل کیف توی چشم است، بهتر است که باقی اکسسوری هایان را نیز به رنگ طلایی آن انتخاب کنید تا با هم ست شوند.

کیف سبز

رنگ سبز یکی از رنگ های ترند شده پاییز ۲۰۱۹ است. شما نیز می توانید با انتخای کیفی به رنگ سبز، استایل تان را به روز کنید. خوبی این رنگ آن است ه تونالیته های مختلفی دارد، از این رو شما می توانید هر رنگ سبزی را که دوست دارید، از سبز چمنی گرفته تا یشمی و… به استایل تان اضافه کنید. برای کفش تان، بهتر است که کفشی به رنگ سبز یا رنگی مکمل آن مانند قرمز و حتی رنگ های خنثی که با هر رنگی به سادگی ست می شوند، به پا کنید.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :