chadmin در
0

ایده‌های جذاب برای ست کردن لباس‌ جین زنانه

ایده‌های جذاب برای ست کردن لباس‌ جین زنانه

وقتی هوا کمی خنک می‌شود، یکی از بهترین انواع پوشش برای خانم‌هایی که استایل کژوال و نیمه اسپرتی دارند، انتخاب لباس‌های جین می‌باشد. لباس‌های جین یکی از بهترین انواع لباس با بافت بسیار لطیفی است که جز پوشش‌های بسیار راحت می‌باشد. بافت لباس‌های جین هم به صورت ضخیم است که شبیه به کتان می‌باشد و یک نمونه بسیار خنک به نام لی کاغذی دارد که برای روزهای گرم می‌تواند مناسب باشد اما به طور کلی لباس‌های جین یکی از بهترین انواع پوشش برای هر فصلی می‌باشد زیرا احساس راحتی و سبکی را می‌توان با آن تجربه کرد. پس اگر شما هم جز طرفداران لباس‌های جین هستید با چی بپوشم همراه شوید تا ایده‌های شیک ست کردن لباس‌های جین برای خانم‌های شیک پوش را به شما معرفی کنیم.

لباس‌های جین آستین بلند

اگر به دنبال یک مدل کلاسیک در میان لباس‌های جین هستید، مدل لباسهای جین آستین بلند می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. لباس‌های آستین بلند جین می‌تواند برای هر فصلی و هر استایلی مناسب باشد. علاوه بر این اگر استایل بوهمی را دنبال می‌کنید می‌توانید از لباس‌های جین آستین بلند که گلدوزی‌های مختلفی رو آن کار شده است استفاده کنید که جلوه بسیاری نیز دارد. لباس‌های جین آستین بلند خود را می‌توانید با انواع شلوار جین با تنالیته رنگی متفاوت و یا دامن‌های کلوش بلند یا حتی شلوارهای دمپا ست کنید. شما می‌توانید لباس آستین دار جین خود را با انواع کفش‌های پاشنه دار و یا اسنیکرهای اسپرت ست کنید.

لباس‌های جین آستین کوتاه

همانطور که مدل آستین دار لباس‌های جین می‌تواند برای هر نوع استایلی مناسب باشد مدل آستین کوتاه لباسهای جین نیز می‌تواند برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب و زیبا باشد. اگر به دنبال نمونه بسیار زیبایی از یک لباس آستین کوتاه جین هستید می‌توانید از مدل‌های سنگشور یا سایه دار که معمولا ترکیب رنگ آبی با سفید است استفاده کنید. لباس جین آستین کوتاه خود را می‌توانید با انواع شلوارهای جذب قد ۹۰ با رنگ‌هایی متضاد چون مشکی، کرمی یا خاکستری و یا شرت‌های جین و کتان ست کنید.

لباس‌های جین گشاد

برای فصل‌هایی چون تابستان که عموما بسیار طاقت فرسا است پوشیدن لباس‌های آزاد و گشاد گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. از این رو استایلی جدید در سبک لباس‌های جین به وجود آمد که لباس‌ها بسیار گشاد طراحی شدند که بسیار شیک و زیبا بر روی تن جلوه می‌کردند. طرفدار این سبک بیشتر خانم‌های جوان هستند که لباس‌های جین گشاد را با انواع شلوارهای جین دمپا و گشاد و یا شلوارهای لی جذب ست می‌کنند.

لباس‌های جین جذب

اگر جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که استایل جذب را می‌پسندید و دوست دارید تمام لباس‌هایتان جذب تن شود می توانید از مدل لباس‌های جذب جین استفاده کنید. این مدل لباس‌ها به صورت پیراهن‌های کوتاه جذب نیز ارائه می‌شود که زیبایی فوق‌العاده‌ای بر روی تن دارد. علاوه بر این اگر علاقه‌مند به سبک کلاسیک هستید میتوانید لباس جین جذب خود را با یک دامن تنگ ساده به رنگی متضاد ست کنید و یا اگر طرفدار پوشش شلوار هستید با شلوارهای جذب آن را ست کنید و نهایت لذت را از تیپ جذاب خود ببرید.

پیراهن جین

یکی از انواع کلاسیک لباس‌های جین، پیراهن‌های جین است که امروزه بسیاری از خانم‌ها از این مدل استقبال می‌کنند. بیشتر افرادی که طرفدار این سبک پوشش هستند دختران جوانی هستند که سبک اسپرتی دارند و پیراهن جین خود را با کفش‌های اسپرت اسنیکر خود ست می‌کنند. شما میتوانید از انواع پیراهن‌های جین آستین دار یا حلقهای برای انواع مراسم‌های خاص استفاده کنید و از آن لذت ببرید. شما می‌توانید پیراهن جین خود را با انواع اکسسوری‌های جانبی مانند یک کمربند چرم قهوه‌ای روشن یا یک جفت کفش پاشنه دار بسیار شیک ست کنید.

لباس‌های جین دوبل

منظور از لباس‌های جین دوبل استفاده از شلوار و لباس جین در کنار هم است. برخی از افراد گمان می‌کنند ترکیب دو پوشش جین ممکن است جالب به نظر نیاید اما در سال‌های اخیر این نوع پوشش برای خود نوعی سبک لحاظ شده است که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد.اگر میخواهید لباس‌های جین دوبل را امتحان کنید حتما به خاطر داشته باشید که تنالیته رنگ لباس و شلوار شما متضاد باشد و از طرفی بیشتر به سمت و سوی تنالیته‌های رنگی روشن باشید.

لباس‌های جین غربی(وسترن)

یکی از انواع لباس‌های جین چند منظوره که می‌توان از آن در بسیاری از موقعیت‌ها استفاده کرد، لباسهای جین غربی( وسترن) است. این مدل لباس به صورت آستین بلند طراحی شده است که با انواع دوختی که بر روی آن انجام شده زیبایی خاصی پیدا کرده و معمولا دارا دو جیب بر روی قفسه سینه است. شما میتوانید این مدل لباس خود را با انواع شلوارهای لی یا کتان ست کنید و از یک کمربند بسیار زیبای چرم برای ترکیب آن استفاده کنید.

لباس‌های جین برای افراد چاق

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که اندام درشتی دارید و علاقه‌مند هستید لباس‌های جین را امتحان کنید هیچ مشکلی نیست شما می‌توانید از لباس‌های جین سایز پلاس استفاده کنید که برای افراد درشت و چاق طراحی شده است. سعی کنید حتما لباس خود را با یک شلوار جذب پا استفاده کنید تا زیبایی خود را نشان دهد و رنگ شلوار هم می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد پس سعی کنید از رنگ‌هایی چون سفید یا مشکی به جای رنگ آبی استفاده کنید.

معرفی انواع رنگ لباس‌های جین

لباس‌ جین آبی

قطعا وقتی صحبت از جین باشد اولین رنگی که در ذهن ایجاد می‌شود رنگ آبی است و به دنبال آن رنگ مشکی و سفید که جز رایج‌ترین رنگ‌های لباس جین هستند. یکی از مواردی که به هنگام انتخاب لباس جین باید به آن توجه کنید آن است که حتما به رنگ مو و پوست خود توجه کنید. اگر رنگ مو و پوست شما تیره است سعی کنید لباس جین خود را با رنگ‌های روشنی مانند صورتی کمرنگ ست کنید و برعکس افرادی که پوست رنگ موی روشنی دارند می‌تواند از رنگ‌های تیره‌تر مانند ذغال سنگی استفاده کنند.

لباس جین مشکی

جین مشکی هم یکی از انواع رنگ‌های بسیار شیک برای خانم‌های شیک پوش است که به تازگی مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. لباس‌های جین مشکی معمولا ساده هستند و بر روی آنها با انواع طرح دوخت کار شده است.  شما می‌توانید از لباس جین مشکی برای انواع مراسم‌های خاص به عنوان یک استایل کلاسیک استفاده کنید و یا آن را با یک شلوار جین آبی ست کنید تا استایلی اسپرت را برای شما ایجاد کند.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :