شایسته عسگریان در
0

انواع شلوار جین زنانه و کاربردشان را بشناسید

انواع شلوار جین زنانه و کاربردشان را بشناسید

شلوار جین انواع مختلفی دارد و امروزه به یکی از پرکاربردترین شلوارها در میان خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. در این مطلب درباره انواع شلوار جین زنانه و کاربردشان برای اندام‌های مختلف آشنا می‌شوید.

برای آشنایی با انواع اندام‌های زنانه و لباس‌های مناسب آن‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

آیا می‌دانید با هر اندامی، چه لباسی باید پوشید؟

شلوار جین پاچه گشاد (bootcut)

این نوع شلوار، از کمر تا ران فیت تن است و از ران تا پایین پا کم‌کم گشاد می‌شود. شلوار پاچه گشاد برای هر نوع اندامی مناسب است؛ به‌خصوص برای خانم‌هایی با اندام کاملا متناسب.

شلوار جین دمپا گشاد (flared)

این نوع شلوار شبیه شلوار پاچه گشاد است، اما پاچه‌اش گشادتر است. اگر می‌خواهید جوانتر از سن خودتان به‌نظر برسید، یکی از راه‌هایش پوشیدن این شلوار به‌همراه تیشرت است.

شلوار جین گشاد (wide leg)

در این نوع شلوار، عرض از بالا تا پایین یکی و زیاد است که به آن بگی هم می‌گویند. این نوع شلوار بیشتر مناسب خانم‌هایی با قد بلند است.

شلوار جین تنگ (skinny)

یکی از پرکاربردترین شلوارهای جین که از بالا تا پایین به‌صورت یکدست تنگ است و بسیار مناسب خانم‌هایی است که می‌خواهند بلندقدتر دیده شوند؛ زیرا پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد؛ اما بهتر است که خانم‌های لاغر، زیاد از آن استفاده نکنند، زیرا لاغری پاها را دوچندان نشان می‌دهد.

شلوار جین کوتاه (cropped)

این نوع شلوارها طولشان تا بالای قوزک پا می‌رسد و هم برای مراسم رسمی مناسب هستند و هم موقعیت‌های کژوآل. خانم‌هایی با پاهای بلند با این شلوارها خوش‌اندام‌تر می‌شوند.

شلوار جین لبه برگردان (cuffed)

لبه این شلوارها همانطور که از نامش پیداست، برگردان است. انتخاب کفش مناسب برای این شلوار بسیار مهم است. خانم‌هایی با اندام‌های ساعت شنی، سیب و گلابی می‌توانند این شلوارها را بپوشند. اگر ریزه‌میزه هستید، برگردان لبه شلوارتان نباید زیاد از قوزک پایتان فاصله داشته باشد.

شلوار جین بویفرند (boyfriend)

دلیل نامگذاری این نوع شلوارها این است که انگاری آن را از دوست‌پسرتان قرض گرفته‌اید، اما در واقعیت، این شلوارها مردانه نیستند؛ بلکه دوخت راحتی دارند و جذب نیستند و برای موقعیت‌های کژوآل مناسبند. هر خانمی با هر اندامی می‌تواند شلوار بویفرند بپوشد.

شلوار جین فاق‌بلند (high rise)

شلوارهای فاق‌بلند باعث می‌شوند که پاهایتان بلندتر به‌نظر برسند، زیرا خط کمرتان را بالاتر از آنچه که هست، نشان می‌دهند. این نوع شلوارها بسیار مناسب خانم‌هایی با اندام ساعت شنی هستند.

شلوار جین راسته (straight)

همانطور که از نامش پیداست، این نوع شلوار، دوختی راسته و مستقیم دارد و عرضش از بالا تا پایین ثابت است. شلوار راسته، نه جذب است و نه گشاد و تقریبا برای هر اندامی مناسب است.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :