chadmin در
0

انتخاب لباس مناسب برای جشن عروسی

همانطور که می‌دانید انتخاب یک لباس مجلسی مناسب و شیک برای مراسم‌ خاص مانند عروسی بسیار مهم است و باید تمام موارد و نکات لازم درباره انتخاب لباس مجلسی را بدانیم. حال با چی بپوشم همراه شوید تا درباره نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی شیک و زیبا بیشتر بدانیم و بتوانیم در مراسم عروسی زیباتر بدرخشیم.

لباس مجلسی تان پوشیده باشد

گاهی اوقات استفاده از یک لباس کاملا پوشیده بهتر از لباس‌های بدن نما است. معمولا لباس‌های بدن نما و کوتاه جز دسته لباس مجلسی دخترانه است که برای مراسم‌های بسیار خاص مانند عروسی رسمی نیستند. از این رو اگر می‌خواهید در مراسم عروسی بدرخشید بهتر است یک لباس راحت و پوشیده انتخاب کنید تا در طول مراسم احساس راحتی داشته باشید.

لباس مجلسی سفید انتخاب نکنید

درست است که استفاده از رنگ سفید برای لباس مجلسی در مراسم عروسی ممنوع نیست اما بهتر است رنگ‌های روشن مانند سفید، شیری، کرم و بژ را فقط مختص لباس عروس قرار دهید و شما از رنگ‌های دیگر برای لباس خود استفاده کنید به خصوص اگر لباس شما دنباله‌دار است. در واقع بهتر است که تنها عروس در سب عروسی خود با لباس سفید دیده شود.

کفش مناسب با لباس مجلسی انتخاب کنید

اغلب خانم‌ها برای مراسم‌های خاصی مانند عروسی، از کفش پاشته بلند استفاده می‌کنند اما باید بدانید که انتخاب کفش پاشنه بلند نیز قوانین خاص خود را دارد و شما باید متناسب با لباس مجلسی و فضای مهمانی، کفش خود را انتخاب کنید.

کفش مناسب با مراسم عروسی

اگر مراسم عروسی در محیط باز برگزار شده است که امکان راه رفتن با کفش پاشنه بلند روی سنگ یا چمن را برای شما سخت کرده است بهتر است از کفش پاشنه بلند با پاشنه قطور استفاده کنید و برعکس اگر در محیط تالار مراسم برگزار می‌شود از کفش‌هایی با پاشنه باریک استفاده کنید.

ست کردن رنگ کفش با لباس مجلسی

هارمونی رنگ‌ها برای داشتن استایل و ظاهری شیک در مراسم عروسی بسیار مهم است. سعی کنید همیشه مدل و رنگ کفش را متناسب با لباس مجلسی خود انتخاب کنید.

انتخاب کفش مجلسی راحت

به خاطر داشته باشید که در مراسم‌های خاص مانند عروسی، ممکن است مجبور شوید ساعت‌ها با کفش مجلسی خود بایستید پس اگر می‌خواهید در طول مراسم احساس خستگی یا درد در پاهای خود نداشته باشید، کفشی انتخاب کنید که تمام استانداردهای لازم از جمله اندازه مناسب پاشنه را داشته باشد.

به لباس ساقدوش‌ها توجه کنید

معمولا در مراسم عروسی، ساقدوش‌های عروس لباس‌هایی هماهنگ با یکدیگر دارند در نتیجه سعی کنید هرگز رنگ و مدل لباس مجلسی خود را نزدیک به لباس ساقدوش‌ها انتخاب نکنید تا بتوانید در مراسم عروسی کاملا منحصر به فرد و خاص بدرخشید.

کفش و لباس مجلسی خود را متناسب با فصل انتخاب کنید

توجه به فصل‌ها یکی دیگر از موارد مهمی است که ما هنگام خرید لباس یا کفش باید به آن توجه کنید. به طور مثال برای مراسم عروسی که در پاییز و زمستان برگزار می‌شود استفاده از لباس مجلسی به جنس مخمل و کفش‌های بوت یا نیم بوت پاشنه دار می‌تواند مناسب و بسیار شیک باشد. استفاده از لباس مجلسی به جنس حریر یا تور و ست کردن آن با کفش‌های پاشنه‌دار یا صندل می‌تواند برای مراسم‌های عروسی تابستان مناسب باشد. توجه داشتن به طرح و رنگ لباس متناسب با فصل نیز بسیار مهم است به طور مثال یک پیراهن مشکی مجلسی برای مراسم عروسی که در فصل تابستان برگزار می‌شود مناسب نیست و از طرفی لباس گلدار برای مراسم‌هایی که در فصل پاییز و زمستان است مناسب نیست.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :