chadmin در
0

اصول ست کردن رنگ مشکی برای خانم‎ها

رنگ مشکی جز یکی از رنگ‌های بسیار جذاب برای هر خانم ایرانی است و تقریبا می‌توان گفت در کمد هر خانمی حداقل یک یا دو دست لباس مشکی وجود دارد. از آنجا که رنگ مشکی یک رنگ خنثی است و می‌توان با هر رنگ دیگری آن را ترکیب کرد، یک انتخاب بسیار خوب برای استایل است. پس اگر به دنبال یک ست لباس مشکی جذاب هستید با چی بپوشم همراه شوید تا ایده‌های بسیار خوبی برای ست لباس مشکی به شما پیشنهاد دهیم.

ست لباس مشکی رسمی

مدل مانتو رسمی مشکی

رنگ مشکی جز دسته رنگ‌های فرمال و بسیار جذاب است که می‌توان برای هر نوع لباس و یا مانتو رسمی و مجلسی از آن استفاده کرد. یکی از مدل‌های ترند شده در بهار امسال مانتوهای مشکی با یقه انگلیسی ساده و سر شانه‌های پف‌دار است که برای یک استایل رسمی بسیار شیک است. در کنار این مدل مانتو شما می‌توانید از شلوارهای بوت کات پارچه‌ای که باز هم جز طرح‌های مد امسال است استفاده کنید و در مهمانی‌های خاص بدرخشید یا اگر می‌خواهید استایل تقریبا اسپرتی داشته باشید می‌توانید از شلوارهای جین مام استایل استفاده کنید.

مدل مانتو کتی مشکی

یکی دیگر از مانتوهای بسیار شیک و ترند که به خانم‌های جوان و شیک پوش پیشنهاد می‌دهیم، مدل مانتو کتی است. این مدل مانتوها کوتاه است و می‌توان در زیر آن از یک شومیز یا تیشرت استفاده کرد. حتی می‌توان این مدل مانتو را در فصل‌های سرد با بلوزهای بافت یقه اسکی نیز ترکیب کرد. البته نمونه‌ای از مانتو کتی بسیار بلند نیز وجد دارد که بسیاری از سلبریتی‌ها در بهار امسال به استایلشان اضافه کرده بودند. اگر مدل مانتو کتی مشکی را می‌پسندید، پیشنهاد ما به شما این است که برای داشتن یک ست لباس مشکی بسیار شیک این مدل مانتو را با یک شلوار فاق بلند جین یا پارچه‌ای مشکی ست کنید و برای تکمیل استایل خود از کیف‌های دستی پاکتی( کلاچ) استفاده کنید.

نکته‌ای که برای داشتن یک ست لباس مشکی رسمی باید به آن توجه کنید این است که اگر می‌تواهید استایلتان رسمی و خاص به نظر برسد باید تعداد رنگ‌های استفاده شده در پوشش خود را به حداقل برسانید. به طور مثال اگر از رنگ مشکی در استایل خود استفاده می‌کنید سعی کنید تنها از یک یا دو اکسسوری به رنگ مکمل آن استفاده کنید زیرا استایل‌های رنگارنگ هرگز جلوه رسمی بسیار خوبی پیدا نمی‌کنند.

مدل مانتو جلو باز مشکی

اگر جز دسته خانم‌هایی هستید که به مدل مانتوهای جلو باز علاقه‌مند هستید قطعا دستتان برای انتخاب نوع سبک استایل بازتر است. چراکه شما به راحتی می‌توانید در زیر مانتو جلو باز مشکی خود یک مدل شومیز حریر یا پلیسه به رنگ سفید بپوشید و یک استایل رسمی برای خود ایجاد کنید یا مانتو مشکی خود را با یم تیشرت به رنگ مکمل ست کنید و استایل کژوال داشته باشید. فقط فراموش نکنید که ست لباس مشکی با اکسسوری‌های ظریف و زیاد جلوه بسیار خوبی خواهد داشت.

ست مونوکورم مشکی

و اما آخرین پیشنهاد ما به شما برای یک ست لباس مشکی رسمی، استفاده از استایل مونوکروم است. این استایل که به تازگی طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است بسیار ساده و در عین حال باشکوه و زیبا است. اگر می‌خواهید یک ست لباس مونوکروم مشکی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که یک شلوار پارچه‌ای مشکی قد نود انتخاب کنید و در کنار از یک شومیز ساده مشکی و کفش فلت نوک تیز استفاده کنید و در آخر این استایل را با یک مانتو مشکی یقه انگلیسی نسبتا بلند و شال یا روسری حریر یا ساتن مشکی ست کنید.

اکسسوری‌های ست لباس مشکی

اگر می‌خواهید یک ست یکدست لباس مشکی داشته باشید می‌توانید برای یکنواخت نشدن این ست از اکسسوری‌های متنوعی استفاده کنید. به طور مثال استفاده از یک کمربند پهن طلایی بر روی مانتو کتی مشکی خود یا یک کیف دست با طرح پلنگی می‌ـواند ظاهر شما را دوچندان زیبا نشان دهد. حتی استفاده از عینک آفتابی با ترکیب رنگ مشکی و طلایی نیز می‌ـواند استایل شما را با شکوه جلوه دهد.

ست کردن لباس مشکی و طرح‌دار

همانطور که قبل‌تر گفتیم، مشکی جز یکی از انعطاف‌پذیرترین رنگ‌ها است و شما به راحتی می‌توانید با هر رنگ و طرحی آن را ست کنید پس هیچ ایرادی ندارد اگر لباس و یا مانتو مشکی خود را با یک شلوار طرح چهارخانه ریز یا طرح‌های خاصی مانند پلنگی ست کنید.

ست لباس مشکی کژوال

مدل مانتو مشکی جلو باز

یکی از جدیدترین مدل مانتوهایی که امروزه طرفداران بسیار زیادی میان خانم‌های جوان پیدا کرده است، مانتوهای بلند و گشاد است که برای استایل کژوال انتخاب فوق‌العاده زیبایی است. این مدل مانتو را می‌توانید با رنگ مشکی انتخاب کنید  در کنار از تیشرت‌های رنگی استفاده کنید و با کف‌هایی مثل مدل آل استار و شلوارهای مام استایل ست کنید.

مدل مانتو مشکی پیراهنی

مدل مانتو پیراهنی را می‌توان در دو مدل خلاصه کرد که یکی از مدل‌های جذب و برش خورده آن برای استایل رسمی استفاده می‌شود و مدل کژوال آن بسیار گشاده و بلند است که معمولا می‌توان آن را با جوراب شلواری یا لگ ست کرد.

مدل مانتو مشکی کیمونو

مدل مانتو کیمونو نیز یکی از مدل‌های نسبتا آزادی است که برای استایل روزانه می‌تواند مناسب باشد. مانتو کیمونو مشکی را می‌توان به راحتی با انواع شلوار راسته، جذب و یا مام استایل ست کرد و در کنار از کفش‌های کالج و یا آل استار استفاده کرد. البته فراموش نکنید که ترکیب اکسسسوری‌های رنگ و یک ساعت بزرگ نیز می‌ـواند این استایل را بسیار زیباتر جلوه دهد.

ست لباس مشکی و طوسی

برای داشتن یک استایل کژوال روزانه ترکیب رنگ مشکی با سفید یا طوسی روشن می‌تواند انتخاب شیکی باشد. این ترکیب رنگ به خصوص برای خانم‌هایی که به دنبال استایل کژوال برای دانشگاه هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این اگر خنثی بودن و یک دست بودن رنگ‌ها کمی برایتان یکنواخت باشد می‌توانید با اضافه کردن رنگ‌های گرمی مانند قرمز یا نارنجی حال و هوای تیپتان را تغییر دهید.

ست لباس مشکی و قهوه‌ای

ترکیب رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، شتری و یا نسکافه‌ای یک ترکیب فوق‌العاده برای روزهای پاییزی است. به طور مثال شما می‌توانید یک مانتو کتی پاییزه مشکی را با نیم بوت، کمربند و یا کلاه قهوه‌ای ست کنید. هارمونی بسیار خوب این ترکیب استایل شما در روزهای سرد پاییزه گرم و لطیف جلوه می‌دهد.

رنگ‌های پیشنهادی برای ست لباس مشکی

قرار گرفتن رنگ مشکی در کنار مکمل‌هایی که جلوه خاصی می‌دهد و خیره کننده است گزینه مناسبی برای استایل‌های مختلف است. به طور مثال سفید جز دسته رنگ‌هایی است که به خوبی در کنار رنگ مشکی می‌نشیند و یک ست شیک و زیبا ایجاد می‌کند. حال شما می‌توانید این دو رنگ را به صورت ساده در استایل خود به کار ببرید و هم می‌توانید از لباس‌های طرح‌دار مانند چهارخانه، خال‌دار یا راه راه سفید مشکی استفاده کنید.

رنگ قرمز نیز یکی از رنگ‌هایی است که اگر با مشکی ترکیب شود جذابیت استایل را بالاتر می‌برد. به طور مثال استفاده از یک کیف دستی کوچچک به رنگ قرمز یا حتی لاک قرمز می‌تواند با مانتو مشکی ترکیب چشمگیری ایجاد کند.

رنگ مشکی با رنگ جین و خاکستری نیز هماهنگی بسیار خوبی دارد و هر خانم شیک پوش و جذابی می‌تواند از این ترکیب فوق‌العاده چه برای استایل رسمی و چه برای استایل روزانه خود از آن استفاده کند.

و اما اگر می‌خواهید از رنگ‌های متنوعی در ست لباس مشکی خود استفاده کنید، می‌توانید رنگ‌های روشن بسیاری مانند صورتی، سبز، نارنجی و آبی را به استایل مشکی خود اضافه کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :