شایسته عسگریان در
0

اشتباهات رایج در استایل بانوان

در دنیای مد، مواردی وجود دارد که انجام دادن آن باعث می‌شود که استایلتان به‌هم بخورد و ظاهرتان آنطور که می‌خواهید به‌نظر نرسد. گاهی حتی این اشتباهات باعث می‌شود که چاقتر یا لاغرتر از آنچه که هستید، نشان داده شود. این اشتباهات هم در دنیای استایل مردانه وجود دارد و هم در دنیای استایل زنانه. در مطالب قبلی درباره اشتباهات رایج استایل مردانه صحبت کرده‌ایم.

۱۰ اشتباه فاحش در استایل مردانه

در این مطلب درباره اشتباهات فاحش در استایل زنانه صحبت می‌کنیم.

لباس‌های خیلی گشاد یا بگی

شاید فکر کنید با پوشیدن لباس‌های گشاد می‌توانید چاقی خود را بپوشانید، اما این لباس‌ها بیش از پیش شما را چاق نشان می‌دهند. بهترین راه، تنگ کردن نزدیک‌ترین قسمت لباس به بخش چاق بدن است؛ مثلا اگر باسنتان چاق است، کمر را با کمربند ببندید.

پوشیدن سوتین نامناسب

عمر هر سوتین، حدود ۶ ماه الی یک سال است و پس از آن کارایی چندانی ندارد. سوتین نامناسب، اندامتان را خوب نشان نمی‌دهد و حتی باعث می‌شود که تا پنج کیلو چاقتر به‌نظر بیایید.

آرایش نامناسب یا بیش از حد

برنزه یا سفید کردن بیش از حد رنگ پوست صورت یا دست یا گردن، استفاده از سایه‌های رنگی تند، خط لب ناهمخوان با رنگ رژ لب، رژگونه غلیظ و نامناسب و… شما را زیباتر و جذابتر نشان نمی‌دهد. آرایش باید بسیار به حالت طبیعی چهره، نزدیک باشد و فقط کمی به آن روح و طراوت ببخشد و نواقص احتمالی‌اش را برطرف کند.

پوشیدن جوراب با صندل

در روزهای گرم سال که صندل می‌پوشید، جوراب را فراموش کنید؛ اگر نمی‌توانید بدون جوراب، کفش بپوشید، پس صندل را کنار بگذارید.

لباس بیش از حد تنگ

خودتان و بدنتان را دوست داشته باشید و سعی نکنید با لباس تنگ، خودتان را لاغرتر نشاند دهید، زیرا نتیجه عکس دارد. این کار باعث می‌شود که دیگران فکر کنن شما اعتماد بنفس کمی دارید و البته از لحاظ ظاهری هم زیبا نیست.

استفاده بیش از حد از اکسسوری

لازم نیست تمامی اکسسوری‌هایتان را باهم ست کنید. کیف قرمز، کفش قرمز، گردنبند بزرگ قرمز و… این کار فقط باعث می‌شود که لباس‌هایتان و حتی زیبایی خودتان به چشم نیاید و همه توجه‌ها به سمت اکسسوری‌ها جلب شود؛ البته توجه منفی.

دیده شدن لباس زیر یا خط لباس زیر از زیر شلوار یا دامن

گفتن ندارد که این مورد اصلا جالب نیست، پس لباس زیر همرنگ شلوار یا دامن یا رنگ پوست بپوشید. زیر شلوار تنگ، لباس زیر خیلی تنگ نپوشید که بدنتان به صورت تکه تکه مشخص شود یا در مجالس خصوصی و جدا که پیراهن مجلسی تنگ به تن می کنید، لباس زیر نپوشید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :