پردیس بختیاری در
0

با این اشتباهات مسن‌تر دیده می ‌شوید

حتما شنیده اید که شیوه لباس پوشیدن شما روی چهره تان تاثیر می گذارد. بدین معنی که برخی استایل ها شما را جوان تر و برخی دیگر شما را پیرتر نشان می دهد. مطمئنا هیچکس دوست ندارد که از سن واقعی اش بیشتر به نظر برسد. اگر شما هم همین نظر دارید، در ادامه از اشتباهاتی که شما را از آنچه هستید مسن تر نشان می دهد، دوری کنید.

گوشواره های سنگین

با افزایش سن بعضی از نقاط بدن زودتر از جاهای دیگر روند پیری را طی می کنند. شاید فکر کنید که گردن، پوست صورت و دست ها جزو این نقاط باشند اما خبر بد این است که گوش هم جزو آنها به حساب می آید. در واقع شما باید از نرمه گوش تان هم مانند دیگر نقاط بدن مراقبت کنید. بدین منظور، از گذاشتن گوشواره های سنگین خودداری کنید. گوشواره های بزرگ و سنگین نه تنها فرم گوش شما را به تدریج تغییر می دهند، بلکه چشم ها را به سمت گوش ها و به تبع گردن تان می کشانند که همین باعث می شود سن شما بیشتر به چشم آید.

ست زیورآلات

شاید استفاده از ست زیورآلات برای شما جذاب باشد اما قبل از آن باید به سن تان نگاه کنید. ست کردن گردنبند و گوشواره برای خانم های بالای ۴۰ سال گزینه خوبی نیست. به جای آن، بهتر است که ست هایتان را با هم ترکیب کنید. با این شیوه استایل شما مدرن، به روز و جوان پسندتر خواهد بود.

رنگ زیورآلات

شاید تا به حال رنگ زیورآلات تان را سلیقه ای انتخاب می کردید اما از این به بعد باید رنگ آنها را با توجه به تن پوست تان انتخاب کنید. به پوست تان نگاه کنید، پوست شما گرم است یا سرد؟ اگر پوست شما گرم باشد اما جواهراتی با تن سرد انتخاب کنید، سن شما بیشتر از آنچه هست نشان خواهد داد. پس در نتیجه، خانم هایی که تن پوست سردی دارند، از زیورآلات نقره ای و آنها که تن گرم دارند باید از رنگ های طلایی زیورآلات استفاده کنند.

مروارید

مروارید یکی از اکسسوری هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. پاییز امسال نیز این اکسسوری را در فشن شوهای متعددی از گوچی گرفته تا شنل و… مشاهده کردیم. اما هنگام استفاده از آن باید حواس تان باشد که آن را به تنهایی استفاده نکنید. اگر از زیورآلات مرواریدی به تنهایی استفاده کنید، سن شما بیشتر از همیشه به چشم می آید، از این رو بهتر است که آن را در کنار زیورآلات دیگر استفاده کنید. مثلا اگر عادت دارید دو تا گردنبند بگذارید، یکی را مروارید و دیگری را استیل بگذارید.

عینک مطالعه

اگر مجبور به گذاشتن عینک مطالعه هستید، باید در انتخاب فریم آن دقت کنید زیرا یک فریم اشتباه می تواند شما را مسن تر از سن واقعی تان نشان دهد. مثل زمانی که شما عینکی کوچک و آن هم روی نوک بینی تان می گذارید، مسن تر دیده می شوید. ما به شما فریم های ضخیم و بزرگ را پیشنهاد می کنیم، البته اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید.

طرح ناخن

کارشناسان مد اعتقاد دارند که طرح های شلوغ و سنگین ناخن مخصوص دختران نوجوان است. این طرح ها از آن جهت که توجهات را به سمت خود جلب می کنند، چشم ها را به سمت دستان شما می کشانند و چون دست ها گویای سن واقعی شما هستند، می توانند در مسن نشان دادن شما تاثیرگذار باشد. طرح های متنوع و زیبایی برای ناخن وجود دارد، بنابراین بهتر است که طرحی را که مناسب سن شماست، انتخاب کنید.

گوشواره گرد بزرگ

حتما شما هم در صندوق زیورآلات خود یک یا چند دست گوشواره گرد بزرگ دارید. این مدل گوشواره به دهه ۹۰ میلادی باز می گردد. بنابراین حتی اگر شما آنها را دوست دارید، باز هم بهتر است که دورشان را خط بکشید زیرا سن شما را بیشتر از آنچه هست، نشان می دهد و با استایل مدرن امروزی همخوانی ندارد.

پولک

اگرچه پولک بر جذابیت لباس شما می افزاید اما نباید در استفاده از آن افراط کنید زیرا بر سن تان می افزاید. علاوه بر آن، از آنجا که سالهاست از مد افتاده، استایل شما را قدیمی و دمده نشان می دهد.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :