chadmin در
1,707

آیتم‌های ضروری که هرخانم باید در کمدش داشته باشد!

همیشه آیتم‌هایی وجود دارند که باید در کمد هر خانمی پیدا شوند و در صورت نبود این آیتم‌ها همیشه کمبودشان حس خواهد شد. این آیتم‌ها هم به داشتن استایل‌های متنوع و هم راحتی صاحبشان کمک به سزایی خواهند کرد. لیست آیتم‌هایی که امروز به آن‌ها اشاره می‌کنیم، برای روی مد بودن استایل شما در سال 2021 ضروری هستند.

 

مطالب مرتبط:

لباس های ضروری برای کمد کپسولی زمستانی

کمد کپسولی چیست؟ (چگونه در بهینه‌ترین حالت ممکن، لباس بخریم و کمدمان را مرتب کنیم؟)

 

شلوار جین راحت

شلوار جین‌های فیت تن نه تنها بسیار راحت هستند، بلکه هیچوقت از مد نمی‌افتند. دهه‌هاست که از شلوار جین در اکثر استایل‌ها استفاده می‌شود. این آیتم بسیار انعطاف‌پذیر است و طبق سلیقه شما قابل پوشیدن با هرچیزی است.

 

لایه زیرین

با در نظر گرفتن اینکه استایل‌های لایه لایه بسیار ترند است، دیگر آیتم ضروری و مهمی که باید در کمدتان داشته باشید، لباسی مثل تی‌شرت و یا تاپ ساده است که به عنوان لایه زیرین برای بیشتر استایل‌هایتان عمل کند. همه خانم‌ها یک تی‌شرت و یا تاپ مورد علاقه دارند. این روزها تاپ در غرب بیشتر طرفدار دارد. شما طبق سلیقه و با توجه به رنگ و یقه، لایه زیرین استایلتان را انتخاب کنید.

کت بلیزر

برای یک خانم (مخصوصا خانمی شاغل) امکان پذیر نیست که همیشه استایلی کژوال و غیررسمی داشته باشد. اگر می‌خواهید با کمترین تلاش، استایلی رسمی داشته باشید، یک کت بلیزر ساده با رنگی خنثی و ترجیحا تیره را در کمدتان جای دهید. این کت تنها برای مواقع رسمی به درد نمی‌خورد، بلکه زمانی که هوا آنقدر سرد نیست که بخواهید پالتو بپوشید، کت بلیزر جایگزین مناسبی است.

لگینگ مشکی

کندال جنر، کیتی هولمز و دیگر سلبریتی‌ها در چه چیزی اشتراک دارند؟ این که یک لگینگ مشکی راحت دارند که از آن برای ورزش، پیاده‌‌روی، انجام خرید منزل و یا ایجاد استایل‌هایی کژوال با ژاکت و لباس‌های بلند دیگر استفاده می‌کنند.

شلوار و سویشرت ست

قبل از کرونا، شلوار و سویشرت ست از جنس دورس بسیار پرطرفدار بودند و بلاگرها و افراد عادی آن‌های را با کتانی‌های چانکی (درشت) ست می‌کردند. البته تنها کاربرد این لباس‌های دورس، پوشیدن در خیابان نیست و می‌توان از آن‌ها در خانه و یا مهمانی‌های خودمانی استفاده کرد، چون هم شیک هستند و هم گرم و نرم.

بوت‌های چانکی

حتما دلیلی دارد که بلا حدید، اولیویا پالرمو و خیلی از سلبریتی‌های دیگر عاشق بوت‌های چانکی و بنددار هستند. آن‌ها هم بسیار شیک هستند و هم کاربردی. از جمله استایل‌های کژوالی که می‌توانید با کت بلیزری که به آن اشاره کردیم بسازید، استایلی با جین و بوت‌های چانکی است. شاید باورتان نشود اما خیلی از بلاگرها از بوت‌های چانکی همراه با لباس‌های تابستانی‌شان مثل ماکسی بلند نیز استفاده می‌کنند و این تضاد را نوآورانه و جذاب می‌دانند.

اکسسوری‌های طلایی

اکسسوری‌های طلا و یا رنگ طلا از زمانی که به دنیا آمدیم، ترند بوده‌اند و هنوز هم هستند. با این تفاوت که سایز و طراحی اکسسوری‌های مدرن تفاوت زیادی با اکسسوری‌های کلاسیک دارند. اگر می‌خواهید به مهمانی‌ و یا سر قرار بروید، می‌توانید از این اکسسوری‌های درشت، چه گوشواره باشد و چه گردنبند زنجیری درشت، استفاده کنید.

ماکسی بلند

خیلی از خانم‌ها هستند که با پوشیدن مداوم شلوار راحت نیستند. این خانم‌ها باید حتما یک ماکسی بلند در کمدشان داشته باشند. ساده و یا طرحدار بودن این ماکسی به سلیقه خود فرد برمی‌گردد. در سال‌های اخیر استفاده از ماکسی‌های گل‌گلی و استایل بوهمین یا به اصطلاح بوهو بسیار پرطرفدار شده است. می‌توانید از ماکسی خود در مهمانی‌ها و یا حتی زیر مانتو یا اورکت خود استفاده کنید.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :