پردیس بختیاری در
0

آقایان چگونه لباس‌هایی به رنگ صورتی بپوشند؟

آقایان چگونه لباس‌هایی به رنگ صورتی بپوشند؟

حتما شما هم تصور می کنید که آبی رنگ آقایان و صورتی رنگ خانم ها است، اما باید بگوییم که صورتی یکی از رنگ هایی است که کاربردهای زیادی دارد و حتی می توان آن را به کمد لباس آقایان نیز اضافه کرد. در ادامه نکاتی را برای پوشیدن این رنگ جذاب برای آقایان آورده ایم.

تاریخچه رنگ صورتی

در طول تاریخ غرب، رنگ صورتی وابسته به جنسیت خاصی نبود. این که چه رنگی مناسب دخترها و چه رنگی برای پسرها مناسب بود، مذهب به مذهب و کشور به کشور فرق می کرد. در اواسط قرن بیستم بود که کارخانه های آمریکایی صورتی را برای دختران و آبی را برای پسران در نظر گرفتند. این قانون چند سالی پابرجا بود تا این که امروزه دیگر کسی به این قانون اهمیتی نمی دهد. اگر به لباس بازیکنان فوتبال یا لباس های مردانه معروف ترین برندهای جهان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آنها از رنگ صورتی به مراتب استفاده می کنند. حتی تحقیقی نیز نشان داده که خانم ها به مردانی که لباسی صورتی به تن کرده اند، بیشتر جذب می شوند.

صورتی یکی از رنگ های محبوب آقایان در هند است یا در انگلستان، شما رنگ صورتی را در لباس های رسمی و اداری بسیاری از آقایان مشاهده می کنید و حتی ثابت شده آقایانی که لباسی صورتی در محل کار به تن می کنند ۱۰۰۰ یورو بیش از دیگران درآمد دارند.

رنگ صورتی را چگونه بپوشیم؟

اگر چه رنگ صورتی بیشتر برای فصل هایی چون بهار و تابستان مناسب است، اما اگر شما بتوانید ترکیت رنگی مناسبی انتخاب کنید، حتی می توانید آن را در فصل های پاییز و زمستان هم به تن کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که تونالیته های روشن رنگ صورتی را برای بهار و تابستان و تونالیته های تیره تر آن را برای دیگر فصل ها به کار ببرید. در روزهای گرم حتی می توانید رنگ غالب تان را صورتی انتخاب کنید اما بهتر است که برای فصلی چون پاییز و زمستان صورتی را به عنوان رنگ دوم در استایل تان مانند رنگ جوراب، کراوات یا دستمال جیبی به کار گیرید.

چه تونالیته ای مناسب است؟

صورتی تونالیته های بسیار هیجان انگیزی دارد. اگر به رنگین کمان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که اولین رنگ آن قرمز و آخرین رنگش بنفش است و رنگ صورتی در آن مشاهده نمی شود. در واقع رنگ صورتی بین این رنگ های قرار دارد و شامل امواج نوری مختلفتی است که برای ما قابل رویت نمی باشد. صورتی از ترکیب رنگ های سفید و قرمز تولید می شود که سایه روشن های زیادی دارد، پس در انتخاب لباس نیز دست تان باز است.

به طور کلی تونالیته های روشن صورتی برای آقایان توصیه می شود(سه رنگ سمت چپ در ستون پایین). اما اگر دوست ندارید که رنگ صورتی به تن می کنید، می توانید با پوشیدن لباس های سفید و قرمز در کنار هم، رنگ صورتی را ایجاد کنید. مثلا یک پیراهن سفید بپوشید و یک کراوات قرمز روی آن ببندید. زمانی که این دو رنگ در کنار هم قرار می گیرند، در چشم مخاطب، صورتی به نظر خواهند آمد.

صورتی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

یکی از بهترین ترکیب رنگ های لباس، صورتی و خاکستری است. شما می توانید تونالیته های مختلف رنگ خاکستری را با صورتی ترکیب کنید.
صورتی در کنار رنگ جیگری نیز به زیبایی ست می شود و به شما استایلی مدرن می دهد.

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید در کنار صورتی به تن کنید، قهوه ای است. یک دست کت و شلوار قهوه ای با یک کراوات صورتی می تواند به شما استایلی شیک و مردانه بدهد. اگر هیچ کدام از این ترکیب رنگی ها را دوست نداشتید و به فکر رنگی متنوع تر و خاص تر بودید، آبی را امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما آبی روشن است.

چگونه صورتی را به استایل مان اضافه کنیم؟

یکی از ساده ترین راهها برای اضافه کردن رنگ صورتی به استایل تان، پوشیدن یک پیراهن صورتی است. بهتر است که رنگ صورتی روشن را انتخاب کنید که به سادگی با دیگر رنگ ها ست می شود. اگر نمی خواهید که رنگ صورتی در لباس تان غالب باشد، می توانید از پیراهن های رنگی طرحدار مانند راه راه صورتی کمک بگیرید.
اکسسوری ها نیز از دیگر آیتم هایی هستند که می توانید به کمک آنها رنگ صورتی را به لباس تان اضافه کنید. دستمال های جیبی، کراوات، جوراب یا پاپیون های صورتی می توانند به ظاهر شما جذابیت دهند.

اگر دوست دارید که استایلی اسپرت بزنید، می توانید به کت های صورتی هم فکر کنید. این استایل بدون شک یک استایل بهار یا تابستانه است.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :