chadmin در
0

آقایان در قرار کاری چه بپوشند؟

آقایان در قرار کاری چه بپوشند؟

داشتن یک استایل بسیار شیک و رسمی برای قرار کاری می‌تواند تاثیر بسیاری روی موفقیت کاری شما بگذارد. یک پوشش خوش فرم می‌تواند شما در معرض توجه‌ها قرار دهد و نسبت به سایر افراد شما را برجسته‌تر نشان دهد. در این مقاله با چی بپوشم همراه شوید تا راهنمای کاملی از انتخاب بهترین لباس برای قرار کاری را بررسی کنیم.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هر فرد قبل از انتخاب پوشش خود باید به آن توجه کند، در نظر گرفتن موقعیتی است که در آنجا می‌خواهد حضور پیدا کند. قرار کاری جز یکی از موقعیت‌هایی است که داشتن یک پوشش رسمی و کلاسیک لازمه آن است. نوع پوشش شما در یک مهمانی کاری تاثیر بسیاری بر روی طرز تفکر افراد مقابل شما خواهد گذاشت و حتی داشتن یک لباس کاری بسیار شیک و مناسب می‌تواند شما را نسبت به رقیبانتان در حوزه کاری درخشان‌تر نشان دهد.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای قرار کاری

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که هنگام انتخاب لباس برای یک قرار کاری دچار دلهره و سردرگمی می‌شوید و نمی‌توانید بهترین گزینه‌ها را در کنار هم قرار دهید تا یک پوشش رسمی و در عین حال بسیار شیک برای خود ایجاد کنید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید بهترین استایل را برای یک قرار کاری داشته باشید. البته انتخاب لباس‌های گوناگون و ست کردن آن‌ها ممکن است گاها سلیقه‌ای باشد اما ما سعی کرده‌ایم مطابق تمام سلیقه‌ها شما را برای داشتن یک قرار کاری موفقیت آمیز راهنمایی کنیم.

ست کردن تی‌شرت با کت شلوار

شاید در نگاه اول برای برخی از افراد تعجب برانگیز باشد که چگونه می‌توان تی‌شرت که جز لباس‌های اسپرت است را با کت و شلوار ست کرد اما لازم است بدانید همیشه برای یک قرار کاری یا یک جلسه مهم نیاز نیست کت و شلوار بسیار رسمی و کلاسیک را انتخاب کنید بلکه می‌توانید از کت‌های اسپرت تک نیز استفاده کنید. کت اسپرت معمولا با هر سبک مختلفی هماهنگ می‌شود طوریکه شما می‌توانید از یک تیشرت ساده نیز برای زیر کت اسپرت استفاده کنید.

ست کردن تی‌شرت با کت شلوار

ست کردن کت و شلوار با تی‌شرت به فرد احساس راحتی می‌دهد و قطعا اعتماد به نفس فرد را نیز بالا می‌برد. برای ست کردن تی‌شرت با شلوار حتما به خاطر بسپارید که از تی‌شرت‌هایی با طرح‌های گرافیکی یا رنگ‌های بسیار جیغ استفاده نکنید بلکه به دنبال ست کردن یک تی‌شرت کاملا ساده به رنگ سفید یا خاکستری با یک کت تک مشکی یا طوسی باشید. علاوه بر تی‌شرت می‌توانید از انواع ژاکت‌های ساده نیز استفاده کنید.

ست کردن تی‌شرت با کت شلوار

استفاده از پیراهن راگبی در قرار کاری

پیراهن راگبی جز یکی از پیراهن‌های برند محبوب است که پس از ورودش به صنعت مد مورد استقبال بسیاری از آقیان قرار گرفته است. پیراهن راگبی سبک نسبتا کلاسیک دارد و جز یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که همیشه لباس‌ها و کت و شلوارهای کلاسیک به بازار ارائه کرده است. ست کردن این پیراهن با کت و شلوار بسیار ساده و در عین حال بسیار شیک و جذاب است. به طور مثال شما می‌توان یک پیراهن راگبی قرمز رنگ را با یک دست کت و شلوار خاکستری ست کنید و با استایلی بسیار شیک در قرار کاری خود حضور پیدا کنید.

استفاده از پیراهن راگبی در قرار کاری

استفاده از لباس جین در قرار کاری

لباس جین جز یکی از ضروری‌ترین لباس‌هایی است که هر مردی باید در کمد لباس‌های خود داشته باشد. در واقع لباس جین سبک و استایلی دارد که می‌توان هم در سبک اسپرت و هم در سبک کلاسیک آن را ست کرد و زیبا درخشید. بیشتر آقایان که شغل‌های بسیار رسمی ندارند معمولا برای محیط کاری از شلوار جین استفاده می‌کنند اما توصیه ما به این افراد این است که شما می‌توانید چه در محیط کاری خود و چه در یک قرار کاری مهم از یک لباس جین یا یک کت جین نیز استفاده کنید و یک استایل بسیار زیبا و با جلوه برای خود به ارمغان آورید. لباس و یا کت جین را می‌توانید با کفش اسپرت و یا کفش کلاسیک به راحتی ست کنید.

استفاده از لباس جین در قرار کاری

استفاده از کت چرم در قرار کاری

یکی از بهترین پیشنهادهای بسیار عالی برای آقایان خوشتیپ و شیک پوش، استفاده از کت چرمی است. به طور کلی استفاده از لباس‌های چرمی و یا اکسسوری‌ها چرم می‌تواند وقار و شخصیت مرد را بالا برده و استایل او را بسیار شیک و زیبا جلوه دهد. ست کردن یک کت چرم کوتاه با یک بلوز ساده سفید و یا مشکی می‌تواند جذابیت شما را برای یک قرار کاری فوق‌العاده افزایش دهد.

استفاده از کت چرمی در قرار کاری

ست کردن شلوار جین و تی‌شرت کلاسیک

شاید در نگاه اول هماهنگ سازی و ست کردن شلوار جین با سبک اسپرت در کنار یک تی‌شرت کلاسیک غیر ممکن به نظر برسد، اما امکان پذیر است. اگر شما هم جز دسته آقایانی هستید که در هر موقعیت و زمانی ترجیح می‌دهید با لباس راحت مانند شلوار جین حضور پیدا کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم برای داشتن یک قرار کاری عالی یک شلوار جین با رنگ تیره و کمی رسمی انتخاب کنید و آن را با یک تی‌شرت یقه دار که ظاهری کلاسیک دارد و رنگ آن با رنگ شلوار شما ست می‌شود را برای قرار کاری خود انتخاب کنید.

ست کردن شلوار جین و تی‌شرت کلاسیک

انتخاب کفش مناسب قرار کاری

در کنار داشتن یک تیپ خوب و لباسی مناسب برای یک قرار کاری، قطعا نوع کفش نیز بسیار مهم است زیرا تاثیر بسزایی بر روی پوشش شما می‌گذارد. شما بایستی با یک انتخاب هوشمندانه بسته به نوع سبکی که برای پوشش خود انتخاب کرده‌اید و شلواری که پوشیده‌اید، کفش مناسب انتخاب کنید. به طور مثال اگر برای قرار کاری خود یک سبک کاملا کلاسیک را پیش گرفته‌اید و کت و شلوار رسمی پارچه‌ای به تن کرده‌اید قطعا پوشیدن یک جفت کفش مجلسی چرم می‌تواند گزینه عالی برای شما باشد و اما اگر سبک راحت‌تر و اسپرتی مانند شلوار جین و کت تک را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از انواع کفش کالج یا کفش چرم با ظاهری ساده و اسپرت استفاده کنید.

انتخاب کفش مناسب قرار کاری

سخن آخر

قطعا یکی از عواملی که سبب تاثیر گذاری شما و حرف‌هایتان بر روی طرف مقابلتان در یک قرار کاری می‌شود، ظاهر شما است. لباس‌ها یکی از بخش‌های مهم ظاهر شما هستند در نتیجه انتخاب یک دست لباس مناسب و بسیار شیک لازمه موفقیت شما در یک جلسه کاری بسیار مهم است. قطعا ممکن است در کنار شما افراد دیگری به عنوان همکار یا رقیب شما در حوزه کاری قرار بگیرد، از این رو شما بایستی با یک انتخاب هوشمندانه خود را تبدیل به یکی از خوشتیپ‌ترین و شیک‌پوش‌ترین افراد آن جلسه کنید تا تمام توجه‌ها را بتوانید به خود جذب کنید.

لباس مناسب قرار کاری



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :