chadmin در
0

رنگ موی مشکی بهم میاد و یا طلایی؟

رنگ موی مشکی بهم میاد و یا طلایی؟

رنگ موی مشکی بهم میاد و یا طلایی؟ این سوال بسیاری از دختر خانم هاست. بسیاری از خانم ها که رنگ موی شان مشکی است دوست دارند تغییراتی را در ظاهر خود داشته باشند و برای همین به دنبال رنگ کردن موهایشان می روند. اما برای رنگ کردن مو باید به چه مواردی دقت کنیم؟ با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید.

مطالب مرتبط:

۱- بافت مو به سبک فرانسوی و آلمانی

۲- نکات کلیدی قبل از رنگ کردن موها

۳- چگونه رنگ مو متناسب با رنگ پوستم را انتخاب کنم؟

۴- آیا رنگ مو مارال مناسب موی من است؟

قبل از رنگ کردن مو، رنگ پوست خود را شناسایی کنید

قبل از اینکه موهایتان را رنگ کنید ابتدا باید رنگ پوست تان را بشناسید. هر رنگ مویی مناسب پوست شما نخواهد بود. برای شناسایی رنگ پوست خود به طریق زیر عمل کنید:

یک کاغذ سفید را در کنار صورت‌تان نگه دارید. مطمئن شوید که کاغذ کاملا به رنگ سفید خالص باشد و هیچ زردی یا رنگ تزئینی در آن به کار نرفته باشد. حالا رنگ پوست‌تان را با رنگ کاغذ مقایسه کنید. اگر رنگ پوست‌تان زردتر از کاغذ است، تن رنگی پوست شما گرم است و اگر رنگ پوست‌تان صورتی‌تر یا آبی‌تر از رنگ کاغذ است، تن رنگی پوست‌تان سرد است. اگر هم احساس می‌کنید رنگ پوست‌تان سبزتر از رنگ کاغذ است، تن رنگی پوست شما زیتونی است که یک تن رنگی سرد محسوب می‌شود.

حال چه رنگ مویی انتخاب کنیم؟

اگر رنگ پوست تان روشن است به شما رنگ های تیره را پیشنهاد می کنیم و اگر رنگ پوست تان تیره رنگ های روشن تر. توجه داشته باشید علت اینکه رنگ ها را متضاد نسبت به رنگ پوست انتخاب می کنید این است که این دو همدیگر را خنثی نمایند.

ولی اگر می خواهید نظر من رو بدونید (موسس وب سایت چی بپوشم) رنگ مشکی برای خانم ها خیلی جذاب تره! نظر شما در این مورد چیه؟ موافقید با من؟



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :