مهفام میرزایی در
0

مهم‌ترین لباس‌هایی که در سال 2017 مد روزاند

مهم‌ترین لباس‌هایی که در سال 2017 مد روزاند

سال میلادی 2016 با همه اتفاقات و ترندهای جدید و قدیمی در عرصه مد رو به پایان است و به زودی سال 2017 میلادی آغاز خواهد شد. این سال هم مانند همه سال‌ها با خود ترندها و مدل‌های جدیدی را می‌آورد که هر فرد خوش لباس و طرفدار مد باید از آن‌ها آگاهی داشته باشد تا بتواند ادعا کند با مد آشنایی دارد و مناسب‌ترین لباس‌ها را تشخیص دهد. اما ممهم‌ترین لباس‌هایی که در سال 2017 مد روزاند و باید از آن آگاه باشیم کدامند؟

رنگ‌های خیلی تند و روشن

در بیشتر لباس‌های معرفی شده در هفته مد اخیر، رنگ‌های تند و روشن مثل قرمز و آبی سیر و سبز و زرد به وفور مشاهده شد که نشان می‌دهد در فصل آتی شاهد ظهور این رنگ‌ها در مدل‌های جدید لباس‌ها خواهیم بود.

دهه هشتاد

مثل فصل‌های گذشته در فصل آینده نیز مدل‌های دهه هشتاد جانی دوباره می‌گیرند، اپل، لباس‌های گشاد، چرم و لباس‌های ساسون‌دار را مجددا در لباس‌های مدل جدید و بر تن ستاره‌ها خواهید دید.

سر تا پا گل‌دار

لباس‌های گل‌دار از مهم‌ترین ترندهای سال 2017 است که مدتی است جای خود را در پوشاک باز کرده و به نظر نمی‌رسد قصد رفتن داشته باشد. این مدل را برای فصل بهار فراموش نکنید.

لباس‌هایی که در سال 2017 مد روزاند

ست نبودن

همان طور که در مطالب قبل گفتیم هم رنگ پوشیدن دیگر از مد افتاده است و از این به بعد شما تنها باید به هماهنگی مناسب رنگ‌های مختلف در کنار هم فکر کنید و نه هم رنگ کردن لباس‌ها.

پسا مینیمالیسم

این اصطلاح شاید کمی عجیب به نظر برسد اما تعریف ساده‌ای دارد و به معنای روندی تازه در سادگی و مینیمالیسم در فشن است که به ایجاد بافت و حجم در لباس‌های ساده می‌پردازد.

راه راه‌های فانتزی

در بسیاری از نمایش‌های مد در هفته‌های مد اخیر شاهد لباس‌هایی با راه‌های درشت و رنگی عریض به صورتی اغراق آمیز بودیم که جلوه زیبایی به لباس‌ها داده بود. منتظر ظهور این مدل‌ها در لباس‌های فصل آتی نیز باشید.

لباس‌هایی که در سال 2017 مد روزاند

مطالب مرتبط:

1- کفش های شفاف مدل جدید تابستان

2- جدیدترین مدل بوت زنانه برای پاییز ۹۵

3- جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :