مهفام میرزایی در
0

یک تکنیک جالب برای پوشیدن پالتو

یک تکنیک جالب برای پوشیدن پالتو

طرفداران سبک کلاسیک عاشق پوشیدن پالتو و بارانی در پاییز و زمستان هستند چون این لباس ها علاوه بر این که شما را از سرمای هوا حفظ می کنند تطبیق پذیری بالایی هم دارند و به راحتی می توانند با همه لباس ها هماهنگ شوند. ممکن است از نظر عده ای پوشیدن پالتو های ساده و کلاسیک کمی تکراری به نظر برسد اما می توان با تغییراتی به این استایل جلوه بهتری داد. اگر شما امسال به دنبال یک استایل شیک و جذاب و جدید هستید تا با پالتوی کلاسیک خود بسازید این مطلب را حتما بخوانید. معرفی یک تکنیک جالب برای پوشیدن پالتو در پاییز و زمستان امسال.

کارلی کلوس مدل معروف و موفق این روز ها که با قد 187 سانتی متری خود کم تر از دید ها پنهان می ماند همیشه مورد توجه رسانه ها بوده است. نه تنها در لباس هایی که برای مدلینگ می پوشد بلکه در تیپ های خیابانی خود همیشه تحسین ها را بر می انگیزد. شما هم شاید قد بلند کارلی کلوس را نداشته باشید اما قطعا می توانید نکات جالب استایل او را فرا بگیرید.

یک تکنیک جالب برای پوشیدن پالتو

کارلی کلوس در تیپ های خیابانی اخیر خود با یک بلوز یقه اسکی مشکی مشاهده شده است که در زیر پالتوی کلاسیک خود و به همراه یک شلوار جین آبی روشن پوشیده است. یقه بلند بلوز یقه اسکی که از زیر پالتو بیرون می آید باعث می شود گردن شخص بلندتر دیده شود و در نتیجه کشیده تر و جذاب تر به نظر برسد.

یک تکنیک جالب برای پوشیدن پالتو

این تکنیک قابل پیاده سازی در استایل با بارانی و حتی کاپشن و پالتو های یقه انگلیسی نیز هست و شما می توانید بلوز یقه اسکی تیره رنگ را هم برای حفاظت در مثابل سرما و هم برای ارتقا سطح استایل خود از یک تیپ ساده و معمولی به یک تیپ عالی به کار ببرید.

مطالب مرتبط:

1- نکاتی برای شیک بودن در زمستان

2- جدیدترین مدل بوت زنانه برای پاییز ۹۵

3- عینک آفتابی گربه ای برای خانم های خوش تیپ



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :