پردیس بختیاری در
0

۸ اکسسوری مورد نیاز آقایان برای فصل سرما

۸ اکسسوری مورد نیاز آقایان برای فصل سرما

همه ما به خوبی می دانیم که وقتی هوا از حالت خنک به حالت کاملا سرد تغییر پیدا می‌کند، دیگر سویشرت و کت و ژاکت به تنهایی برای گرم نگه داشتن بدن ما کافی نیستند و باید چند اکسسوری زمستانی ضروری در کمد لباسمان داشته باشیم. در مقاله امروز قصد داریم تا شما را با ۸ مورد از مهمترین اکسسوری‌های زمستانی که باید آنها را در کمد لباس‌های خود داشته باشید آشنا کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

مبارزه با سرمای خارج از خانه در فصل زمستان، نیازمند اکسسوری زمستانی مثل کلاه پشمی و جوراب بافتنی و ضخیم است. خوشبختانه این اکسسوری ها نه تنها به شما کمک می‌کنند تا در روزهای سرد فصل زمستان بدن خود را گرم نگه دارید، بلکه کاری می‌کنند تا شما خوشتیپ‌تر هم دیده شوید!

کلاه بافتنی مردانه

     

شاید شما هم فکر می‌کنید اینکه دیگران می‌گویند “بیشترین میزان گرمای بدن از راه سر به خارج بدن راه پیدا میکند” تنها یک افسانه است و حقیقت ندارد. اما نمی‌توانید از این حقیقت غافل شوید که کلاه بافتنی، از اکسسوری های ضروری برای روزهای سرد فصل زمستان است. پس بهتر است که همین حالا دست به کار شوید و بهترین مدل کلاه بافتنی را تهیه کنید. ایده‌آل‌ترین کلاه آن کلاهی است که الیاف آن عایق داشته باشند و همچنین، جنس آن نیز سبک و راحت باشد تا شما با پوشیدن آن احساس خفگی و گرما نکنید.

شما با استفاده از یک کلاه مناسب، میتوانید هم بدن خود را گرم نگه دارید، هم خوشتیپ باشید، و هم اگر مدل موهای خود را در روز خاصی دوست ندارید، آن را زیر کلاه پنهان کنید. اگر دوست ندارید که کلاهتان زیاد از حد توجه دیگران را به خود جلب کند، بهتر است که به سراغ رنگهای کلاسیک مثل خاکستری و یا شرابی بروید. اما اگر دوست دارید که استایل خود را کمی از حالت سادگی خارج کنید، میتوانید به سراغ رنگهای شادتر مثل زرد خردلی بروید.

یک جفت جوراب گرم و ضخیم

یادتان باشد که هیچ چیز جذابی در مورد یخ زدن هنگامی که از محل کار به خانه بر‌میگردید وجود ندارد! یکی از راه‌های ورود سرما به بدن، انگشتان پا هستند؛ پس بهتر است که با استفاده از یک جوراب بافتنی و ضخیم و یک کفش مناسب، از آن‌ها در مقابل سرما محافظت کنید. حتی در سردترین روزهای فصل زمستان هم می‌توانید با پوشیدن یک جوراب بافتنی ضخیم که قد آن از بالای چکمه بالاتر می‌رسد، و همچنین یک چکمه چرمی، احساس کنید که در فصل بهار به سر می‌برید!

در ضمن یادتان باشد که بهتر است جنس جوراب‌های زمستانی خود را پشمی و یا پنبه‌ای انتخاب کنید؛ این الیاف هم پاهای شما را به خوبی گرم نگه می‌دارند و هم به طور طبیعی باعث می‌شوند تا رطوبت پاهای شما از بین نرود و دچار خشکی پوست کف پا نشوید.

هدفون بزرگی که روی گوش‌های شما را بپوشاند

هدفون‌های بزرگی که روی گوش‌های شما را می‌پوشانند برای فصل زمستان بسیار مهم و کاربردی هستند. این مدل هدفونها نه تنها باعث می‌شوند که در هنگام قدم زدن زیر باران و برف زمستانی از صدای موزیک مورد علاقه خود بیشتر لذت ببرید، بلکه با جلوگیری از نفوذ باد سرد به داخل گوش‌ها، به شما کمک می‌کنند تا گوش‌های خود را کاملا گرم نگه داشته و سرما نخورید. فقط یادتان باشد که به هیچ وجه این مدل هدفون را روی کلاه پشمی و یا زیر آن قرار ندهید.

یک جفت دستکش گرم و شیک

سالهاست که آقایان با استفاده از یک جفت دستکش چرمی، در فصل زمستان از دستان مردانه خود در مقابل سوز و سرما محافظت میکنند. یکی از بهترین مدلهای دستکش برای روزهای سرد فصل زمستان، دستکش چرمی با یک تکه بافتنی در قسمت مچ دست است. با استفاده از این مدل دستکش هم میتوانید دستان خود را کاملا گرم نگه دارید، و هم میتوانید استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید. اگر زیاد با دستکش چرمی میانه خوبی ندارید، میتوانید به سراغ پارچه‌های نرمتر و ساده‌تر بروید؛ مثلا کشمیر یا پشم. این جنس دستکشها علاوه بر اینکه قیمت مناسبتری نسبت به دستکشهای چرمی دارند، بسیار هم راحتتر از دستکش چرمی با لباسها و استایلهای مختلف ست میشوند.

یک شال گردن گرم و زیبا

یکی از بهترین اکسسوری های مناسب برای فصل زمستان که به شما کمک میکند تا دمای خود را گرم نگه دارید شال گردن است. هیچ سوز و سرمایی نمیتواند از شال گردن بافتنی عبور کند و به بدن شما برسد. این تکه لباس بسیار کاربردی و زیبا، علاوه بر حفظ دمای بدن به شما کمک میکند تا یک لباس خسته کننده را به یک لباس شیک و زیبا تبدیل کنید. شما میتوانید با توجه به شخصیت و سلیقه و استایل شخصی خودتان، طرح و رنگ شال گردن را انتخاب کنید. همچنین، یادتان باشد که شما علاوه بر زمستان امسال، زمستان سال بعد هم به سراغ این شال گردن خواهید رفت؛ پس بهتر است که رنگ و مدل آن را همان بار اول درست انتخاب کنید.

یک شال گردن مردانه بافتنی و ضخیم به شما کمک میکند تا حتی در سردترین روزهای فصل زمستان هم گرمای بدن خود را حفظ کنید. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که حاضرید گرما را فدای مد و فشن کنید، بهتر است یک شال گردن نازکتر انتخاب کنید که با هر لباس و استایلی به راحتی ست بشود؛ به خصوص اگر رنگ آن را مشکی و یا یک رنگ خنثی انتخاب کنید.

یک برس پرزگیر لباس و یا یک غلتک پرزگیر لباس

اگر اهل مد و فشن باشید، حتما به خوبی از این مسئله آگاه هستید که در استایل هر فردی، جزییات کوچک هم از اهمیت بسیار برخوردار هستند. هر چیز کوچکی قابلیت این را دارد که استایل شما را بهم بزند و تمام زحماتتان را از بین ببرد؛ مثلا پرز لباس یا موی حیوانات خانگی روی لباس. یکی از بدیهای لباسهای پشمی زمستانی هم این است که به راحتی به خود پرز جذب میکند. چون رنگ لباسهای فصل سرد معمولا تیره است، این پرزها بیشتر از حالت عادی به چشم دیگران میایند. به همین دلیل است که اگر به ظاهر خود اهمیت میدهید، حتما باید برای فصل زمستان یک برس پرزگیر لباس و یا یک غلتک پرزگیر لباس در کمد خود داشته باشید. بهتر است برای لباسهای پشمی و ضخیم از یک غلتک چسبی پرزگیر، و برای لباسهای نازکتر و ظریفتر از برس پرزگیر استفاده کنید.

یک چتر شیک و کاربردی

بسیار از افراد چترهای ارزان و بی‌کیفیت تهیه میکنند چون دائما چتر خود را در کافه، رستوران، محل کار و یا هر جای دیگری جا میگذارند. اما این کار اصلا درست نیست. یک چتر خوب وسیله‌ای بسیار ضروری برای روزهای سرد و برفی فصل زمستان است. اگر کمی برای خرید چتر بیشتر هزینه کنید، هم میتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و هم بیشتر از آن مراقبت میکنید تا دیگر گم نشود! اگر دوست ندارید که در خیابان چتر به دست بگیرید، میتوانید یک چتر تاشو تهیه کنید که به راحتی درون کیفتان جا شود. اما اگر به یک استایل شیک و کلاسیک علاقه دارید، میتوانید از یک چتر دسته بلند استفاده کنید.

قالب کفش

هر چقدر هم از لوازم جانبی مختلف برای حفاظت لباسهای خود در برابر سرما و برف و باران استفاده کنید، ممکن است گاهی در برابر عوامل طبیعی شکست بخورید! یکی از بدترین این موقعیتها، خیس شدن کفش است. در این حالت بهتر است که اول درون کفشهای خود تعدادی روزنامه بگذارید تا رطوبت آنها به طور کامل جذب شود. سپس برای اینکه کفشهایتان به فرم اولیه خود بازگردند، باید درون آنها قالب کفش بگذارید. معمولا جنس این قالبها از چوب درخت سدر است. این چوبهای علاوه بر جذب رطوبت باقی مانده در بافت کفش، باعث میشوند تا کفش به حالت و فرم اولیه خود بازگردد و مثل روز اول بشود.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :