سوگل پورمهرام در
0

رنگ‌های خنثی را چگونه ست کنیم؟

رنگ‌های خنثی را چگونه ست کنیم؟

معمولا همه ما وقتی اسم رنگهای خنثی را می شنویم، به یاد رنگهای مشکی، سفید، قهوه‌ای، خاکستری مایل به قهوه‌ا‌ی، زیتونی، سورمه‌ای و خاکستری می‌افتیم. بعضی از افراد هم با شنیدن نام رنگهای خنثی، به یاد کلمه «خسته کننده» می‌افتند! اگر شما هم جزو این افراد هستید، به شما قول میدهیم که بعد از خواندن این مقاله نظرتان راجع به رنگهای خنثی کاملا تغییر کند. این رنگهای زیبا اگر با رنگهای جیغ، طرحهای جالب، بافت برجسته، و زیورآلات جالب ست شوند، یک استایل بسیار شیک و جذاب خلق میکنند. در مقاله امروز قصد داریم نحوه ست کردن رنگهای خنثی را به شما آموزش دهیم. با چی بپوشم همراه باشید!

 

مطالب مرتبط:

چند ایده برای ست کردن لباس‌ با رنگ‌های خنثی

چگونه لباس‌های خنثی و روشن بپوشیم؟

 

از طرح پوست حیوانات استفاده کنید

پارچه‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند، اساسا یک الگوی خنثی هستند. اما می توانید با استفاده از این پارچه‌ها، یک استایل ساده و یکنواخت را به یک استایل شیک و منحصر به فرد تبدیل کنید. با لباسهایی شروع کنید که رنگ آنها از یک خانواده است، اما بافت آنها با هم متفاوت است. مثلا میتوانید یک شلوار کرم رنگ را با یک بلوز طرح پلنگی ست کنید. میتوانید با این ترکیب زیبا، از یک کفش نوک تیز مخملی و یک کیف چرمی کرم رنگ استفاده کنید و لذت ببرید.

رنگ ها را با هم ست کنید

اگر فکر میکنید رنگ خنثی با هر رنگ دیگری هماهنگ است اشتباه میکنید. رمز داشتن یک استایل شیک و زیبا با پوشیدن لباسهایی به رنگ خنثی این است که این رنگها را به گونه‌ای با هم ست کنید که باهم هماهنگ باشند. برای مثال، بهتر است رنگ قهوه‌ای را با رنگ نارنجی، و رنگ خاکستری را با رنگ بنفش ست کنید. طرح ارتشی، به خصوص با ترکیب رنگ محبوب زیتونی و کرم خاکی نیز با رنگهای خنثی ترکیب زیبایی ایجاد میکند. میتوانید این ترکیب را با یک کفش کتانی چرمی، و یک کیف کوله چرمی به رنگ بژ ست کنید و لذت ببرید.

 

از زیبایی گلها بهره ببرید

معمولا همه خانمها عاشق گل کادو گرفتن و لباس گلگلی پوشیدن و هرچه که به گلها مربوط باشد هستند، اینطور نیست؟! اما چطور میتوانیم لباسهای طرح گلدار را به زیبایی ست کنیم؟ بهتر است این طرح را با رنگهای خنثی ست کنید. برای مثال میتوانید یک شلوار پاچه گشاد با طرح گلدار را با یک بلوز جین، یک کیف کوچک مشکی و یک کفش پاشنه بلند جیر به رنگ خاکی ست کنید.

از رنگهای گرم و طبیعی استفاده کنید

رنگهای طبیعی و گرم مثل آبی کمرنگ، کرم شنی، آجری و غیره، آنقدر شیک و زیبا هستند که شما به راحتی میتوانید از آنها برای هر مراسمی بهره ببرید، از یک قرار عاشقانه گرفته تا قرار صبحانه یک روز تعطیل! مزیت دیگر این رنگها این است که برای هر فصلی مناسب هستند.

انتخاب کنید: رنگهای روشن را دوست دارید یا رنگهای جیغ؟

رنگهای خنثی به تنهایی بسیار زیبا هستند. اما یکی دیگر از کاربردهای آنها این است که میتوانید با استفاده از این رنگها، کاری کنید که رنگهای دیگر لباستان بیشتر به چشم بیایند. از طرفی دیگر اگر دوست ندارید لباستان زیاد از حد جلب توجه کند، میتوانید به جای رنگهای روشن، از رنگهای خنثی تیره مثل مشکی، قهوه‌ای شکلاتی و یا زیتونی استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :