شایسته عسگریان در
0

تابستون، چطوری خوشتیپ برم بیرون؟

تابستون که میشه، استایل‌ها متنوع‌تر و لباس‌ها رنگارنگ‌تر میشه؛ اما در کنارش، این مشکل «چی بپوشم» هم پررنگ‌تر میشه، چون هم باید خوشتیپ و شیک باشیم، هم قوانین پوششی رو رعایت کنیم و عرف رو هم زیر پا نذاریم. با ما همراه باشین تا بهتون بگیم چطوری تابستون که شد، مثل یه خانم خوشتیپ و متشخص برید بیرون.

کت و شلوار

یکی از گزینه‌های مناسب برای تابستون، کت و شلواره؛ اگه کتتون رو بلندتر انتخاب کنین یا مانتو کتی بپوشین، مشکلی هم پیش نمیاد برای خنکی می‌تونین زیرش یه شومیز نخی نازک (غیر بدن‌نما) بپوشین و استایلتون رو با یهکمربند شیک ست با کیف یا کفش هم تکمیل کنین.

کت و شلوار زنانه؛ لباس محبوب ستاره‌های هالیوود

سرهمی یا اورآل

سرهمی برای کژوآل پسندها گزینه بسیار خوبیه. یه سرهمی شیک که با آیتم‌هایی مثل یقه برگردون و آستین پاکتی، رسمی‌تر هم محسوب میشه. روی سرهمی هم یه مانتو کتی، کت یا شنل بپوشین تا مشکلی پیش نیاد. صندل هم استایل کژوآلتون رو تکمیل می‌کنه.

چگونه بیرون از منزل، سرهمی بپوشیم؟

معرفی چند مدل سرهمی برای خانم‌های شیک‌پوش

 

دامن

وقتشه که دامن رو از توی کمد لباس‌هاتون بکشین بیرون؛ دامن‌های کلوش، نیم‌کلوش، پلیسه و…؛ درکل دامن‌های ماکسی. اگه اهل استایل لیدی‌طور هستین، پلیسه و ای لاین مناسبتونه که با یه جامپر اورسایز حسابی شیک میشین  و اگه می‌خواین راحت و کژوآل باشین، دامن گل‌گلی ماکسی بپوشین.

چگونه دامن ماکسی را با کفشمان ست کنیم؟

با معروف‌ترین مدل‌های مختلف دامن آشنا شوید

انواع دامن را براساس اندازه و کاربرد بشناسید

مانتوی جلوباز

مانتوی جلوباز بلند یا مانتو پالتویی هم که دیگه سال‌هاست مد هستن و از دور نمیفتن. بهتره با این مانتو، شلوار راسته و نود سانتی بپوشین تا تناسب استایلتون حفظ بشه و قدتون کشیده‌تر نشون بده. انتخاب کفشتون بستگی به نوع مانتو داره، اگه مانتو آزاد و رها و بدون آیتم‌های تشریفاتی مثل تور و حریر و پف و… هست، کفش اسپرت یا کتونی مناسبه، درغیر این‌صورت، کفش رسمی بپوشین.

 

استایل دبل جین

میشه گفت که جین هیچوقت از مد نمیفته. دبل جین یا استایل تماما جین درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین‌هاست. شما می‌تونین در فصل تابستون از جین کاغذی استفاده کنین که خنک‌تره. اگه طرفدار استایل کژوآل هستین، این استایل رو امتحان کنین؛ مثلا مانتو و شلوار جین، سرهمی جین یا کت و شلوار جین. حتی دو آیتم اکسسوری ست جین هم استایلتون رو زیبا و جلوه‌گر می‌کنه.

انواع شلوار جین زنانه و کاربردشان را بشناسید

** تمامی تصاویر متعلق به فروشگاه اینترنتی آلتین فشن با آدرس اینستاگرامی

www.instagram.com/__altinfashion__.com هستند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :