شایسته عسگریان در
0

برای هر فرم صورت، چه مدل ابرویی مناسب است؟

برای هر فرم صورت، چه مدل ابرویی مناسب است؟

در مطالب قبلی، درباره این موضوع صحبت کردیم که مدل صورت انسان به‌طور کلی به پنج الی شش دسته تقسیم می‌شود
(اینجا درباره‌اش بخوانید).
باتوجه به این مطلب، مدل موها، مدل بستن شال و روسری و همینطور مدل ابروهای متناسب با فرم چهره برای هر خانمی متفاوت است تا تناسب و تعادل چهره برهم نخورد و چهره به دلنشین‌ترین حالت خود نزدیک شود. در این مطلب، فرم ابروی متناسب با هر چهره را به شما نشان می‌دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: در تصاویر سه‌تایی از مدل ابروی سلبریتی‌ها، عکس‌های سمت چپ و راست، مدل ابروی صحیح دارد و مدل ابروی عکس وسطی، متناسب با فرم صورتش نیست.

صورت گرد

ابروهای شما باید صورتتان را کشیده‌تر و لاغرتر شان دهد؛ بنابراین بهتر است که ابروهایتان کمی قوس داشته و دنباله آن‌ها نیز بلند باشد (بعد از گوشه چشم به پایان برسد).

صورت بیضی

اگر فرم صورتتان بیضی شکل است، خوشحال باشید، زیرا تقریبا هر مدل ابرویی به صورتتان می‌آید؛ به‌جز ابروهای بسیار کشیده دهه ۹۰میلادی که تقریبا به هیچکس نمی‌آید. اما بهترین فرم ابرو برای صورت شما، ابروهایی با طول متوسط است که قوس و زاویه بسیار کمی دارند و از میانه تا انتها کمی نازکتر می‌شوند تا کمی از زاویه صورتتان بکاهند.

صورت مربعی

با فرم صورت مربعی، بهترین مدل ابرو مدلی است که توجه را به‌سمت ابرو و چشم جلب کند. بنابراین ابروهای پر با زاویه نرم بسیار کم، بهترین گزینه برای شماست. دقت داشته باشید که به ابروهایتان زاویه تیز و بزرگ ندهید و آن را به‌صورت صاف نیز برندارید.

صورت مستطیلی یا کشیده

هدف از برداشتن ابرو در این فرم صورت، باید افزودن عرض آن باشد؛ بنابراین ابروهای مسطحی که دنباله آن به‌سمت پایین کشیده می‌شود، بهترین مدل ابرو برای شماست. این مدل ابرو بدون اینکه صورتتان را کشیده‌تر نشان دهد، به ابروها قوس می‌دهد؛ اما به یاد داشته باشید که ادامه ابروها پس از قوس، باید نازکتر از ابتدای ابرو باشد.

صورت قلبی

اگر فرم صورتتان قلبی شکل است، بهتر است که ابروهایتان را به‌صورت صاف بردارید تا کمی از زوایای صورتتان کم شود. به‌هیچ عنوان به ابروهایتان زاویه زیادی ندهید، مگر اینکه صورت خیلی کوتاه و کوچکی داشته باشید و بخواهید که کمی بلندتر به‌نظر برسد.

صورت گلابی یا مثلث

اگر فرم صورتتان گلابی شکل است، باید طوری به ابروها فرم بدهید که بخش پایینی صورتتان لاغرتر و کشیده‌تر به‌نظر برسد؛ بنابراین ابروهای بلند و کمانی بهترین مدل ابروی برای شماست. یادتان باشد که ابروهای کوتاه یا صاف به‌هیچ عنوان به صورت شما نمی‌آیند.

صورت الماسی یا لوزی یا خشتی

هدف از شکل دادن به ابرو در صورت‌هایی با فرم الماس، تعدیل کردن زوایا و همینطور کمی کاهش طول صورت است، بنابراین ابروهای منحنی، بهترین مدل ابرو برای شماست، زیرا صورت را به‌سمت بالا کشیده و کمی به آن فرم مربعی می‌دهد. از بلند کردن طول ابروهایتان نترسید؛ این کار باعث می‌شود که چانه‌تان متوازن‌تر و زیباتر به‌نظر برسد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :