شایسته عسگریان در
0

با رنگ سال ۲۰۲۰ (آبی کلاسیک) چه رنگ‌هایی را ست کنیم؟

با رنگ سال ۲۰۲۰ (آبی کلاسیک) چه رنگ‌هایی را ست کنیم؟

همانطور که می‌دانید، کمپانی پنتون طبق معمول، رنگ سال را انتخاب کرده است. رنگ ترند امسال، آبی کلاسیک است؛ رنگی شیک، لاکچری و جذاب که بسیار موردپسند سلبریتی‌ها و به‌خصوص خاندان سلطنتی است و در بسیاری از تصاویر بر تن عروس‌های خاندان سلطنتی بریتانیا، مگان و کیت، دیده می‌شود. پنتون اعلام کرده که در دنیای امروز که سرشار از سختی، جنگ و غصه است، سعی کرده رنگی را انتخاب کند که کمی به مردم آرامش بدهد.

رنگ آبی کلاسیک، رنگی است که با بسیاری از رنگ‌های دیگر ست می‌شود؛ هم با رنگ‌های گرم و هم با رنگ‌های سرد. باهم تعدادی از ست‌های رنگی را می‌بینیم که می‌توان آن‌ها را همراه با رنگ آبی کلاسیک پوشید.

سفید

سفید ازجمله رنگ‌های خنثی است که تقریبا با هر رنگی ست می‌شود که یکی از آن‌ها آبی است. ترکیب آبی با رنگ سفید به انسان حس آرامش می‌دهد و نمادی از پاکی به‌شمار می‌آید. می‌توان رنگ سفید را به‌عنوان زیرمانتویی یا اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش استفاده کرد.

نارنجی

رنگ نارنجی، مکمل رنگ آبی است و یار همیشگی آن. درواقع شاید هیچ رنگی برای ست کردن با آبی، مناسب‌تر از رنگ نارنجی نباشد. علاوه بر این، چه رنگی برای آبی کلاسیک، بهتر از نارنجی کلاسیک؟

خاکستری

خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی است که توناژهای مختلفی دارد و می‌توان با تغییر توناژ رنگی از خاکستری میانه به‌سمت خاکستری روشن یا تیره، ان را با هر رنگی ست کرد. فقط کافیست مقدار تیرگی یا روشنی رنگ موردنظر را تشخیص دهید و توناز خاکستری را متضاد آن انتخاب کنید. خاکستری روشن، رنگ مناسبی برای آبی کلاسیک به‌شمار می‌آید.

قرمز

قرمز و آبی، هردو از رنگ‌های اصلی به‌شمار می‌آیند، بنابراین برای ست کردن آن‌ها بهتر است که بیشترین دقت را به‌خرج بدهید. ترکیب آبی و قرمز با اندازه‌های یکسان، فکر چندان مناسبی نیست. بهتر است که با لباس آبی، از اکسسوری‌های کوچک قرمز استفاده کنید.

مشکی

مشکی که دیگر جای حرفی باقی نمی‌گذارد. رنگی که با تمام رنگ‌های دنیا قابل ست کردن است. میزان استفاده از رنگ مشکی در این ست نیز برعهده خودتان.

انواع رنگ‌های آبی

استایل مونوکوم به استایلی گفته می‌شود که در آن از یک رنگ با توناژها و سایه‌های مختلفی استفاده می‌شود. رنگ آبی هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف آبی مثل آبی آسمانی، سورمه‌ای و… همراه با آبی کلاسیک استفاده کنید.

سبز

رنگ‌های آبی و سبز یار همیشگی هم هستند. کافیست با کمی بازی با رنگ‌ها و توناژهای مختلف، از یک یا چند رنگ سبز برای ترکیب با رنگ آبی کلاسیک استفاده کنید.

زرد

استفاده از رنگ زرد در ترکیب با رنگ آبی کلاسیک، تنها درحد اکسسوری‌های کوچک توصیه می‌شود. به‌طور کلی، رنگ زرد بسیار گیرا و چشمگیر است، به‌همین دلیل بهتر است که با نسبت کمتری نسبت به رنگ‌هایی مثل آبی استفاده شود.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :