پردیس بختیاری در
0

اکسسوری زنانه، مد تابستان ۲۰۱۹

اکسسوری زنانه، مد تابستان ۲۰۱۹

هر فصل مد مخصوص به خود را دارد، به طوری که شما اکسسوری هایی که برای زمستان یا بهار گذشته مد بوده را در تابستان امسال نخواهید دید. اگر شما هم طرفدار مد هستید و می خواهید با اکسسوری ها به استایل تان تنوع دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. ما در اینجا ترندهای اکسسوری زنانه برای تابستان ۲۰۱۹ را به شما معرفی کرده ایم.

مروارید

مروارید یکی از سنگ هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. تابستان امسال، این مدل سنگ بیش از همیشه نظر طراحان مد را به خود جلب کرده، به طوری که مروارید تبدیل به یکی از ترندهای این فصل شده است. البته دیگر شما آنها را تنها روی زیورآلات نمی بینید، بلکه مروارید روی اکسسوری های مو، کیف، عینک و حتی کفش هم دیده می شود. اکسسوری های مروارید نشان سبکی کلاسیک دارند، از این رو برای مراسم رسمی و نیمه رسمی پیشنهاد می شوند.

پابند

چندین سال بود که خبری از پابندهای زنانه نبود، اما امسال این اکسسوری زنانه بار دیگر ترند شد. اگر شلواری برمودا به تن دارید یا این که دامن پوشیده اید، می توانید پابند به پایتان ببندید. این اکسسوری در کنار صندل به زیبایی ست خواهد شد. خوبی این پابندها آن است که در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد و شما می توانید آن را با هر مدل و رنگ لباسی که دارید، به زیبایی ست کنید.

بند عینک آفتابی

شاید شما برای عینک طبی تان بند ساعت خریده باشید، اما آیا تا به حال به فکر بند برای عینک آفتابی بوده اید؟ یکی از مدهایی که در تابستان ۲۰۱۹ مشاهده می کنید، بند عینک آفتابی است. البته این بندها زمین تا آسمان با بندهای عینک های طبی تفاوت دارند. هر چه بندهای عینک طبی ساده اند، بندهایی که تابستان امسال برای عینک آفتابی می بینید، تزیین شده و رنگی می باشند. این اکسسوری می تواند به ظاهر شما تنوع و جذابیت زیادی دهد.

اکسسوری‎های نئون

همانطور که می دانید، تابستان فصل رنگ های شاد و روشن است. نئون یکی از رنگ هایی است که در بهار ۲۰۱۹ مد شد و همچنان هم جذابیت خود را در میان طراحان و به تبع مردم، حفظ کرده است. اگر لباس هایی که به تن کرده اید به رنگ های خنثی است، می توانید با اکسسوری هایی به رنگ نئون، به ظاهرتان تنوع و جذابیت دهید. کیف های دستی، عینک های آفتابی و حتی زیورآلات به رنگ نئون می تواند هم ظاهر شما را جذاب تر کند، و هم این که شما را با مد روز پیش ببرد.

کلاه باکت

اگر به فکر خرید کلاه برای تابستان تان هستید، کلاه باکت را انتخاب کنید که امسال روی مد است. این کلاه که از مد دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته است، انتخاب فوق العاده ای برای روزهای گرم تابستان است، از این رو که از چشم های شما در مقابل آفتاب محافظت می کند. البته هنگام انتخاب طرح آن، بهتر است که طرح های کلاسیک را به رنگ های خنثی مانند طوسی، کرم یا مشکی انتخاب کنید که با هر لباسی به سادگی ست شود.

کیف‎های دستی کوچک

خوبی کیف های بزرگ آن است که شما می توانید وسایل زیادی را در آن جای دهید اما تابستان امسال باید دور آنها را خط بکشید و به سراغ کیف های کوچک بروید. کیف های کوچک یکی از ترندهای تابستان ۲۰۱۹ است. این کیف ها آنقدر کوچک هستند که شما نمی توانید جز موبایل و کارت بانکی تان را در آن قرار دهید. البته این مدل کیف خوبی هایی هم دارد، این که شما دستتان سبک و آزادتر است. این مدل کیف های کوچک برای مسافرت انتخاب بسیار خوبی می باشند.

کیف‎های حصیری

اگر به هفته های مد میلان یا نیویورک برای تابستان ۲۰۱۹ نگاهی بیاندازید، خواهید دید که کیف های حصیری یکی از ترندهای این فصل سال هستند. این کیف ها که در قدیم بیشتر برای ساحل دریا استفاده می شدند، حال در طرح و رنگ های جذاب تری و برای دیگر موقعیت ها، از مد خیابانی گرفته تا میهمانی ها و دیگر مراسم رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما هم دوست دارید که در جمع متفاوت باشید، این مدل کیف را به دست بگیرید.

عینک آفتابی با فریم زاویه‎دار

یکی از اکسسوری های جذاب تابستان، عینک های آفتابی است. اگر چه تا به حال به دنبال عینک هایی با فریم گرد بوده اید اما وقت آن است که عینک تان را با فریم های زاویه دار، عوض کنید. از فریم های مثلثی گرفته تا مستطیلی و چند ضلعی، شما گزینه های متفاوتی را برای انتخاب دارید. حتی می توانید فریم عینک تان را نیز رنگی انتخاب کنید تا بیشتر از همیشه توی چشم باشید.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :