پردیس بختیاری در
0

استایل و سبک لباس پوشیدن خانم‌ها بر اساس ماه تولد

استایل و سبک لباس پوشیدن خانم‌ها بر اساس ماه تولد

تا به حال با خودتان فکر کرده ‌اید که چرا همیشه یک نوع لباس خاص می ‌خرید یا اینکه چرا به استایل خاصی علاقه دارید؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که شخصیت شما در استایل و سبک لباس پوشیدن تان تاثیر زیادی دارد. در ادامه استایل شما را بر اساس ماه تولدتان بررسی کرده ایم.

فروردین

شما سبک کلاسیک لباس را می پسندید اما از این که کمی سبک خیابانی را چانی آن کنید نیز هراسی ندارید. از آنجا که شخصیت جسوری دارید از به کار بردن اکسسوری های متفاوت و متنوع نیز لذت می برید. لایه ای لباس پوشیدن نیز از دیگر علاقمندی های شما است که برای فصلی چون پاییز بسیار مناسب می باشد. کمد لباس شما پر از لباس هایی برای موقعیت های گوناگون، از لباس کار گرفته تا لباس شب، است.

 

اردیبهشت

شما فردی مستقل و قوی هستید که کیفیت را به کمیت در لباس هایتان ترجیح می دهید و تنها برای لباس هایی هزینه می کنید که واقعا دوست شان دارید. از آنجا که شما ترسی در استفاده از رنگ های بولد یا استفاده از اکسسوری های متفاوت ندارید، با ترکیب آنها استایلی منحصر بفرد، راحت و در عین حال خلاق و جذاب برای خود تعریف می کنید. شما از دیده شدن در جمع هراسی ندارید.

خرداد

شما فردی هستید که دوست دارید شخصیت تان را با استایل تان بروز دهید. انتخاب شما لباس هایی با رنگ های شاد و جیغ در کنار رنگ های خنثی است تا بیشتر از همیشه به چشم آیید. شما فردی باهوش و کنجکاو هستید، از این رو دیگران برای ست کردن لباس هایشان از شما نظر می خواهند. لباس هایی که شما به تن می کنید نه تنها جذاب بلکه کاربردی نیز هستند. از این رو می توانید یک لباس را در موقعیت های مختلف به تن کنید.

تیر

شما استایل شیک، ظریف و زنانه را به استایل های دیگر ترجیح می دهید. دوست دارید لباس هایی داشته باشید که برای مصرف روزانه قابل استفاده و در عین حال لاکچری و چشمگیر باشند. اگر ایده ای در مورد ظاهر دیگران داشته باشید، صادقانه آن را بیان می کنید. از این رو دیگران نیز به شما در ست کردن لباس تکیه می کنند و نظر می خواهند.

مرداد

شما از ریسک کردن در لباس پوشیدن لذت می برید، از این رو به جای دنبال کردن مد و فشن، ترجیح می دهید که انتخاب های خاص و منحصر بفرد خودتان را داشته باشید. جزییات در استایل شما اهمیت زیادی دارند، به همین دلیل همیشه دنبال اکسسوری هایی که استایل تان را با آنها تکمیل کنید، هستید. زمانی که صحبت از رنگ ها می شود، رنگ های روشن انتخاب اولتان خواهند بود.

شهریور

اگر به تیپ شهریوری ها نگاه کنید، خواهید دید که چقدر لباس هایشان را از روی فکر و با دقت انتخاب می کنند. آنها به دنبال لباس هایی کاربردی هستد، از این رو گزینه هایی دارند که به راحتی با هم ست می شود. شهریوری ها آنقدر در ست کردن لباس خلاق هستند که هر لباسی را به آنها بدهید، به جذاب ترین شکل ممکن آنها را کنار هم می چینند و به تن می کنند. آنها لباس و اکسسوری های طرحدار به سادگی ترجیح می دهند.

مهر

شما در انتخاب لباس هایی که می خرید حساسیت زیادی به خرج می دهید. به بیان دیگر، باید بدانید لباس هایی که می پوشید از چه موادی تهیه شده اند، از کجا آمده اند و غیره… شما کیفیت را به کیمیت ترجیح می دهید، از این رو لباس هایی باکیفیت و لوکس اما به تعدادی محدود دارید. از آنجا که به جزییات نیز اهمیت می دهید، به اکسسوری ها تمایل زیادی دارید.

آبان

اگر شما یک لباسی را دوست داشته باشید، از آن به رنگ های مختلف تهیه می کنید. شما فردی جسور هستید که از پوشیدن یک لباس به طور مکرر هراسی ندارید. اطرافیان تان در مورد استایل شما نظر می دهند اما چیزی که برای شما اهمیت دارد، نظر خودتان است. شما به برند محبوب تان وفادارید و همیشه مکان مشخصی را برای خرید لباس هایتان انتخاب می کنید.

آذر

شما فردی مثبت اندیش هستید و این انرژی را از طریق استایل تان نیز به دیگران منتقل می کنید. شما لباس هایی را می پسندید که بیشتر سبک کژوال دارند تا کلاسیک و رسمی. مدل یقه و آستین لباس هایتان نیز اهمیت زیادی برایتان دارند. در مورد رنگ ها نیز رنگ های خنثی و زنانه را به رنگ های دیگر ترجیح می دهید. در کل استایل شما راحت اما جذاب و خاص است.

دی

شما راحتی در استایل را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید. دوست ندارید که هر روز به بازار بروید و خرید کنید، بلکه ترجیح می دهید که سالی یک شلوار جین یا یک کفش بخرید و تا آخر سال از آن استفاده کنید. از آنجا که شما فردی سیاستمدار هستید، سبک های ساده اما کلاسیک را به مدل های دیگر ترجیح می دهید. استقلال و مسئولیت پذیری در شخصیت شما موج می زند، به همین دلیل دوست دارید لباس هایی بپوشید که کاملا فیت تن تان است و احساس می کنید به شما می آیند.

بهمن

شما دوست دارید که همیشه زیبا و جذاب به نظر برسید. زمانی که صحبت از استایل تان می شود، لباس های طرح دار را به لباس های ساده ترجیح می دهید. دوست دارید لباس هایی به تن کنید که شما را متفاوت از دیگران نشان دهد و در عین حال خاص و چشمگیر باشد. شما در انتخاب ست های لباس چنان خلاقیتی دارید که هیچ کس به پای شما نمی رسد.

اسفند

شما شخصیت مهربان و دوست داشتنی دارید که این خصوصیت در استایل شما نیز نمایان می شود. رنگ های جواهرات را در لباس به رنگ های دیگر ترجیح می دهید. البته در این کار زیاده روی نمی کنید و دوست دارید که تعادل را در انتخاب طرح و رنگ در لباس تان برقرار باشد. راحتی لباس برای شما مهمتر از هر چیز دیگری است.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :